تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 122720

مرضیه برومند ۵ سال بعد از «شهر موش‌ها۲»، فیلم «سرزمین بود و نبود» را در ژانر کودک و نوجوان و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی جلوی دوربین خواهد برد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سیمایی فارابی، پنجمین فیلم بلند سینمایی مرضیه برومند به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان ساخته می‌شود و این روزها در مرحله طراحی تولید قرار دارد.

همایون اسعدیان تهیه‌کننده فیلم گفت: پروژه «سرزمین بود و نبود» متعلق به مرضیه برومند است. فیلمنامه‌ای که خانم برومند داشتند، در فضای سن نوجوان- بزرگسال روایت می‌شد و از نظر ساختاری از فضای رئال – فانتزی برخوردار بود. فیلمنامه به بنیاد سینمایی فارابی ارائه شد و دوستان کلیت طرح را پسندیدند و ابراز علاقه کردند که وی این طرح را تبدیل به یک فیلم سینمایی بکند.

وی بیان کرد: برومند از من خواست تا به عنوان همکار تهیه‌کننده به شکلی کنار وی حضور داشته باشم. پیشنهاد ما و بنیاد سینمایی فارابی مشترکا این بود که به یک طراحی دست یابیم. خوشبختانه دوستان در بنیاد سینمایی فارابی به این نتیجه رسیده‌اند و در واقع این نکته درستی است که برای ساخت پروژه‌ها نباید ابتدا وارد مرحله تولید شد و بعد برویم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

اسعدیان با مثبت‌خواندن اقدامات اخیر متولیان سینمای ایران بیان کرد: باید از رویه شفاف‌سازی در سینمای ایران و این که در مقاطع مشخصی، گزارش عملکردها اعلام می‌شود و افکار عمومی متوجه می‌شوند که جریان سینمای ایران با چه هزینه‌هایی جلو می‌رود، ابراز خوشحالی کنم و بگویم که این رویه، از نظر ما و بخش زیادی از اهالی سینمای ایران، یک اتفاق مثبت است.

وی با اشاره به اینکه طراحی تولید «سرزمین بود و نبود» آغاز شده و در مرحله بازبینی لوکیشن قرار دارد، گفت: نتایج طراحی تولید این پروژه، به بنیاد سینمایی فارابی ارائه می‌شود تا در ادامه، درباره زمان و چگونگی تولید آن تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس هیأت مدیره خانه سینما، در پایان گفت: ما اگر ادعای رسیدن به صنعت سینما داریم، باید به این سمت حرکت کنیم؛ به ‌ویژه آن که افزایش هزینه‌های تولید مواجه هستیم و وقتی تولید یک فیلم متوسط، هزینه‌بر است، برای پروژه‌های جدی‌تر، نبود طراحی تولید، بی‌گدار به آب زدن است.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها