تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 145965

حضور هوتن شکیبا و رویا تیموریان در سریال «جیران» تکذیب شد.

به گزارش سینماسینما، روابط عمومی سریال «جیران» اعلام کرد: در خصوص شایعات پیرامون این سریال به اطلاع می‌رساند، اخبار منتشر شده درباره حضور هوتن شکیبا و رویا تیموریان در «جیران»، بی اساس و کذب است و مطالبی که که برخی رسانه‌ها برای دیده شدن و جذب مخاطب درباره نقش آفرینان، بیان می‌کنند صحت ندارد.

فیلم‌نامه این سریال تاریخی را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند و در خلاصه داستان این سریال آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد… »

گفتنی است سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در مرحله پیش تولید است و این سریال قرار است سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها