تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22408

داوران جشنوارهداوران بخش فیلم ها و سریال های تلویزیونی نخستین جشنواره فیلم سلامت انتخاب شدند.

به گزارش سینماسینما ، محمدرضا فروتن ، داوودمیرباقری ، حسن بشکوفه، کمال تبریزی و دکتر محمد اسلامی داوران بخش فیلم ها و سریال های تلویزیونی نخستین جشنواره فیلم سلامت هستند.

بر اساس اخباری که پیشتر اعلام شده بود در بخش فیلم های تلویزیونی ۲۵ فیلم و در بخش سریال های تلویزیونی ۱۲ مجموعه با هم به رقابت می پردازند.

رحمان سیفی آزاد که مدیریت این بخش را بر عهده دارد به همراه این گروه به داوری فیلم ها و سریال های رسیده در این بخش می نشینند.

حسن بشکوفه

حسن بشکوفه از جمله تهیه کنندگان سینمای ایران است که در کارنامه سینمایی اش نام هایی همچون: جایی برای زندگی و راه آبی ابریشم به چشم می خورد.

محمدرضا فروتن

محمد رضا فروتن، بازیگر سینمای ایران است. فروتن فوق لیسانس روانشناسی بالینی دارد و هم اکنون دانشجوی دکترا است. وی در هفدهمین و بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را برای فیلم های قرمز و به آهستگی از آن خود کرد.

شب یلدا، عادت نمی کنیم، محاکمه در خیابان، اتوبوس شب و عیار ۱۴ از دیگر فیلم هایی است که این بازیگر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

داود میرباقری

میرباقری کارگردان کهنه کار سینما و تلویزیون است . سریال های امام علی (ع)، مختارنامه، مجموعه ویدیویی شاهگوش، دندون طلا برای شبکه نمایش خانگی از جمله فعالیت های این کارگردان است.

کمال تبریزی

تبریزی کارگردان کهنه کار سینمای ایران است. لیلی با من است، یک تکه نان، مارمولک، همیشه پای یک زن در میان است، از رییس جمهور پاداش نگیرید و امکان مینا از جمله ساخته های وی است. تبریزی همچنین سریال هایی همچون شهریار و سرزمین کهن را کارگردانی کرده است.

دکتر محمد اسلامی

معاون فنی دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

نخستین جشنواره فیلم سلامت از ۱ تا ۵ شهریور به دبیری دکتر ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت www.honarsalamat.com  و یا کانال تلگرام    telegram.me/honarsalamat    اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها