تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139174

دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران بار دیگر تاکید کرد که این رویداد سینمایی به شکل فیزیکی برگزار می شود.

به گزارش سینماسینما، چندی پیش سیدصادق موسوی دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اعلام کرد که این دوره از جشنواره با وجود مسایل کرونایی حتما به شکل فیزیکی برگزار می شود ولی چندی پس از این اظهارنظر جلسه ای با حضور مدیران همه جشنواره های سینمایی دولتی با حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برگزار شد که در آن درباره ساز و کارهای برگزاری آنلاین این جشنواره ها صحبت شد. این جلسه شائبه این را ایجاد کرد که جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز علیرغم تاکید دبیر آن ممکن است به شکل آنلاین برگزار شود.

به همین منظور در گفتگویی با سیدصادق موسوی بار دیگر درباره برگزاری آنلاین یا فیزیکی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و زمان برگزاری آن صحبت کردیم که وی گفت: من و همکارانم به دنبال آن هستیم تا این جشنواره در زمان مقرر و به صورت طبیعی برگزار شود مگر آنکه شرایط در روزهای منتهی به جشنواره به گونه‌ای باشد که دیگر هیچ سینمایی حاضر به فعالیت نشود.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه تهران مانند آب حیات برای فیلمسازان فعال در این حوزه است، اظهار کرد: متاسفانه فیلم‌های کوتاه به دلیل اینکه امکان اکران عمومی و گسترده در سینماها را ندارند، جشنواره فیلم کوتاه تهران به تنها محل دیده شدن این آثار تبدیل شده است به همین دلیل جشنواره فیلم کوتاه تهران تنها فرصت برای فیلمسازان است که آثار خود را در پرده سینما به نمایش بگذارند.

دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران همچنین عنوان کرد: آثار و تولیدات فیلم کوتاه مثل هر سال، تولید و برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، ضمن اینکه سینماگران تا ۲۰ مرداد فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

موسوی در پایان تاکید کرد: زمان برگزاری جشنواره آبان ماه است و از امروز نمی توان شرایط ویروس کرونا در آن زمان را پیش بینی کرد، بنابراین برنامه ریزی ما همان تاریخ اعلام شده یعنی ۷ الی ۱۳ آبان ماه است.

منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها