تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 58017

عطا بهمنشبه گفته یکی از دوستان قدیمی عطاءالله بهمنش، خانواده این گزارشگر پیشکسوت از رسانه ها درخواست کردند تا از انتشار اخبار کذب درباره وضعیت او خودداری کنند.

به گزارش سینماسینما، غلامعلی پیرایرانی، از گویندگان و گزارشگران قدیمی تلویزیون و از دوستان نزدیک عطاءلله بهمنش در‌باره‌ آخرین وضعیت جسمانی این گزارشگر پیشکسوت توضیح داد: «با منزل استاد بهمنش تماس گرفتم و در گفت وگویی با همسر و پسر ایشان حال استاد را جویا شدم. متاسفانه استاد بهمنش حال خوشی ندارند و همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.»

این گزارشگر بیان کرد: «خانواده بهمنش ضمن گلایه از انتشار اخبار نادرست درباره ایشان اعلام کردند که استاد حال مساعدی ندارند. خانواده‌ استاد بهمنش معتقدند مردم ذهنیتی از استاد دارند که همیشه بشاش و پر انرژی بوده‌ است و انتظار ندارند رسانه‌ها با پخش تصاویر ناگوار و اخبار نادرست، موجب ناراحتی مردم و دوستداران ایشان شوند.»

پیرایرانی سپس مطرح کرد: «خانواده‌ بهمنش از رسانه‌ها تقاضا دارند اخبار را طوری منتشر نکنند که ناراحت‌کننده باشد. استاد بهمنش ورزشکار بودند، ایشان قهرمان دو بودند و حتی کاپ قهرمانی داشتند و متاسفانه در سن ۹۳ سالگی دچار فراموشی شدند. با وجود این زمانی که چند ماه پیش برای عیادتشان رفته بودم و نام کشتی را می‌آوردم، جملاتی از کشتی می‌گفتند، از تختی حرف می‌زدند و به کتاب ناتمامشان اشاره می‌کردند.»

عطاء‌الله بهمنش، نویسنده، گزارشگر و مفسر ۹۴ ساله ورزش ایران است که نسل دوستداران کشتی، او را با صدای گیرا و تحلیل‌های دقیقش و البته همراهی همیشگی‌اش با مرحوم غلامرضا تختی می‌شناسند. او که چندین سال دبیر و نایب رییس فدراسیون کشتی نیز بوده است، صبح دوشنبه هفته گذشته بر اثر سکته مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه‌ بیمارستان گاندی تهران بستری شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها