تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51811
پوریا عالمی درشرق نوشت :

 

 

احمدی‌نژاد در فیلم‌های اخیرش اکثرا با گرمکن دیده شد. چرا؟ تنها دلیلش این است که او داشته آماده می‌کرده تنور انتخابات را گرم کند که خوشبختانه با ثبت‌نام، تنور انتخابات ریاست‌جمهوری را گرم کرد.
مرحله اول انتخابات
بعد از مواجهه با اسامی و تعداد کسانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند، وزارت کشور در مرحله اول در حیاط وزارتخانه مسابقه طناب‌کشی برگزار کرد.
مسابقه هفته
چرا از بچه ۱۲ ساله تا پیرمرد ۱۱۲ ساله در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ثبت‌نام کردند؟
چون تاریخ دو بار اتفاق می‌افتد؛ یک‌بار تراژدی و یک‌بار کمدی. خب این‌بار مثل اینکه نوبت مسخره‌بازی تاریخ است.
شرط جدید کاندیداتوری
با توجه به اینکه کودکان نوجوان برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند، وزارت کشور شرط بلوغ را به باقی شرط‌های کاندیداها اضافه کرد.
سیب‌زمینی بیا… نفتی بیا…
چند سال پیش می‌گفتند سیب‌زمینی بیا… الان  می‌گویند «چیزای دیگه» بیا… عیبی هم ندارد. منتها چه سیب‌‌زمینی بیاید، چه چیزای دیگه، شما نفتی می‌شوید.
غیرقانونی
با توجه به اینکه قبل از موعد قانونی تبلیغات انتخابات، برخی کاندیداها چیزهای خوراکی در شهرستان‌های محروم پخش کرده‌اند، از نظر قانونی تکلیف چیست؟
از نظر قانونی، ویدئو و داشتن دستگاه فکس بدون‌مجوز مشکل دارد وگرنه پخش خوراکی‌ها – مثل سیب‌زمینی – نه‌تنها مشکلی ندارد، بلکه برای شکم گرسنه خیلی هم فایده دارد.
دعوا در تلویزیون
می‌‌گویند بین شبکه خبر و برنامه خندوانه دعوا شده است. چون شبکه خبر می‌گفته ما می‌خواهیم ثبت‌نام در انتخابات را پوشش زنده بدهیم، ولی برنامه خندوانه می‌گفته برنامه‌های طنز را ما باید پخش کنیم، نه شما.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها