تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157131

مراسم آغاز اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه «هفت» با حضور برادر زنده‌یاد علی انصاریان و تقدیم این اکران به آن مرحوم عصر پنجشنبه ۲۰ خردادماه در سالن سینماتوگراف موزه سینما برگزار شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی مجموعه فیلم‌هاى کوتاه «هفت»، آیین دیدار فیلم های کوتاه «هفت» با حضور عوامل و بازیگران فیلم‌های کوتاه این مجموعه، عصر پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه با حضور عوامل فیلم‌ها و هنرمندان در موزه سینمای ایران برگزار شد.

جعفر صانعی‌مقدم مدیر گروه سینمایی هنروتجربه، علیرضا امینی کارگردان، مرجان اشرفی‌زاده کارگردان و نویسنده، فرهاد قدیمی تهیه کننده، شبنم فرشادجو بازیگر، علیرضا استادی بازیگر، نیلوفر کوخانی بازیگر، یاسمن نصیری بازیگر، مهسا همتی بازیگر، فاطمه درباری بازیگر، کیوان پرمر بازیگر، نفیسه قدرتی بازیگر، ادمون اوراحی بازیگر، نازنین کیوانی بازیگر، سحر گل شیرازی بازیگر، صبا قاسمی طراح صحنه، زهرا ملکی طهرانی طراح لباس، مهدی مومنی مجری طرح، مریم اسلامی منشی صحنه، علی جناب، مجید یزدانی فیلمبردار، محمدحسین ابراهیمی طراح صدا، امید گلزاده طراح چهره پردازی، الیکا عبدالهی گرافیست و دنیا جعفری بازیگر خردسال، از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
در این اکران ویژه، همچنین محمد انصاریان برادر زنده‌یاد علی انصاریان به نمایندگی از خانواده انصاریان حضور داشت.
پیش از آغاز اکران اول فیلم‌های «هفت» که از سوی علاقه‌مندان به فیلم کوتاه با استقبال روبرو شد و سالن سینماتوگراف موزه سینما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ظرفیت کامل را داشت، محسن نجفی مهری کارگردان فیلم کوتاه «سقف کاذب» به نمایندگی از بقیه فیلمسازان در سخنانی گفت: از همه شما بسیار تشکر می‌کنم که در شرایط سختی که هنوز با بیماری کرونا مواجه هستیم، در این اکران حضور دارید. مهدی برجیان کارگردان فیلم «سکون»، امیرمهدی صادقی کارگردان «قوها سوار بر بادند»، علی تصدیقی کارگردان «تردید» و شهرام مسلخی کارگردان فیلم کوتاه «قطعه ۸۵» هستند که در سالن حضور دارند و علی جوان کارگردان «قفل» و فریار حسینی کارگردان «لگو» ایران نیستند.
وی در ادامه از کارگردان‌های مجموعه فیلم‌های «هفت» و همچنین از محمد انصاریان دعوت کرد که روی صحنه حاضر شوند و اعلام کرد: به رسم یادبود از طرف کارگردان‌های «هفت»، پوستر جدید فیلم‌های «هفت» تقدیم خانواده زنده‌یاد علی انصاریان می‌شود.
نجفی مهری با بیان اینکه علی انصاریان در فیلم کوتاه «قفل» ایفای نقش داشت، گفت: آن زمانی که علی انصاریان متوجه شد بسته‌ای از فیلم‌های کوتاه قرار است اکران شود خیلی استقبال کرد و اتفاقا صدای او وجود دارد که ابراز تمایل برای کمک کرده بود. من مطمئن هستم که اگر در قید حیات بود حتما اولین نفر در این مراسم حضور داشت همچنان که همین الان نیز حضورش را حس می‌کنیم.
در ادامه، کارگردان‌های این مجموعه فیلم کوتاه، اولین اکران خود را به زنده‌یاد انصاریان تقدیم کردند.
مجموعه فیلم‌هاى کوتاه «هفت» یکی از پر بازیگرترین و پر ستاره‌ترین اکران‌های اخیر بسته‌های فیلم کوتاه در «هنر و تجربه» است. از جمله بازیگرانی که در مجموعه فیلم‌های کوتاه «هفت» حضور دارند، عبارتند از: زنده‌یاد علی انصاریان، امید روحانی، فرهاد قائمیان، امیرحسین صدیق، شبنم قلی‌خانی، پژمان جمشیدی، میلاد کی‌مرام، علیرضا استادی، علیرضا ثانی‌فر، محمدرضا غفاری، حسین سلیمانی، سوگل خلیق، بابک بهشاد، رضا اخلاقی‌راد، نیلوفر کوخانی و کیوان پرمر.
فیلم‌های این مجموعه عبارتند از: «قفل» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی جوان، «تردید» به کارگردانی علی تصدیقی و تهیه‌کنندگی فرهاد قدیمی، «سکون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی برجیان، «سقف کاذب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن نجفی مهری، «قوها سوار بر بادند» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک امیرمهدی صادقی و مریم حیدری دانایی، «لِگو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فریار حسینی و «قطعه ۸۵» به کارگردانی شهرام مسلخی و به تهیه‌کنندگی اعظم سازور و مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران.
طراحی پوستر و ساخت تیزر «هفت» را محسن نجفی مهری انجام داده است. روابط عمومی مجموعه فیلم‌های کوتاه «هفت» برعهده آزاده فضلی است.
مجموعه فیلم‌هاى کوتاه منتخب هنروتجربه با عنوان «هفت» از ۲۰ خرداد ماه اکران خود را در سراسر کشور آغاز کرد.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها