تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 52540

جشنواره جهانی فیلم فجرسیف‌الله صمدیان که مدیریت بخش بزرگداشت کیارستمی در جشنواره جهانی فیلم فجر را بر عهده دارد از حضور همکاران این کارگردان فقید در برنامه‌های روز دوم خبر داد.

به گزارش سینماسینما، صمدیان مدیر بخش بزرگداشت عباس کیارستمی و رویداد‌ها و نمایش‌های ویژه جشنواره جهانی فجر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سه روزه عباس کیارستمی از دوم تا چهارم اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود، برنامه‌های روز دوم را اعلام کرد.

وی گفت: روز دوم بزرگداشت که سوم اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود اختصاص به بررسی فیلمسازی عباس کیارستمی در خارج از کشور از جمله ژاپن و ایتالیا دارد.

صمدیان همچنین از حضور همکاران ژاپنی عباس کیارستمی که در فیلم «مثل یک عاشق» با ایشان همکاری داشتند، خبر داد و بیان کرد: فیلمبردار، مدیر طرح و دستیار تدوین کیارستمی در ژاپن به همراه شهره گلپریان که مشاور و دستیار آقای کیارستمی بودند در این مراسم حضور دارند و همچنین محمود کلاری و محمدرضا دلپاک را که در اپیزود عباس کیارستمی در فیلم «بلیت» در ایتالیا و فیلم «باد مارا خواهد برد» در ایران با او همکاری داشتند، درباره تجربه متفاوت فیلمسازی عباس کیارستمی در داخل و خارج از کشور صحبت خواهند کرد.

مدیر بخش بزرگداشت کیارستمی عنوان کرد: همچنین از تجربه‌‌ها و خاطرات بابک کریمی هم که در پروژه «بلیت» به عنوان دستیار و بازیگر با کیارستمی همکاری داشته است، یک فایل تصویری در این مراسم پخش می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها