تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۷:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 32297

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای یک فیلم با بازی سعید پورصمیمی و فاطمه معتمدآریا مجوز نمایش صادر کرد.
به گزارش سینماسینما، شورای پروانه نمایش در جلسه ۲۲ آبان‌ماه که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد، مجوز نمایش فیلم «در سکوت» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی ژرژ هاشم‌زاده در ژانر اجتماعی صادر شده است.

این فیلم که کارگردانش آن را اثری اجتماعی می‌داند، درباره زنی ۴۷ ساله به نام سودابه است که بعد از بیست و دو سال به ایران باز می‌گردد. او متخصص صنعت بازیافت است؛ با ورودش به ایران متوجه می‌شویم که یک دختر دارد که بعداز فوت همسرش او را رها کرده و از ایران رفته است. اکنون دخترش ستاره که با پدر بزرگ و مادر بزرگش زندگی می‌کند، راضی به دیدن او نمی‌شود.

در این فیلم فاطمه معتمدآریا، سعید پورصمیمی، احترام برومند، ویشکا آسایش، پانته‌آ پناهی‌ها، سوگل خلیق، حمیدرضا نیکدل، جلال و علیرضا کمالی‌نژاد، احسان بیات فر،محمدرضا غفاری،هستی قاسم‌پور، پگاه حسینی،فرزانه سلحشور،رامتین هوشمند،حسین پناهی و … در این فیلم نقش‌ آفرینی می‌کنند.

هاشم‌زاده پیش از این در پاسخ به این پرسش که چه شد سراغ این تعداد بازیگر شناخته شده رفته است؟  گفته بود: هرچند این فیلم، اولین فیلم بلند سینمایی من محسوب می‌شود، اما ۲۷ سال سابقه‌ی کار پشت آن است و به همین دلیل با این بازیگران در پروژه‌های دیگر همکاری کرده بودم و زمانی که پیشنهاد همکاری را با آنان مطرح کردم، جز ابراز لطف و خوشحالی پاسخ دیگری نگرفتم. وقتی اولین ورسیون فیلمنامه را نوشتم، حس کردم نقش اصلی کار برای خانم معتمدآریا خیلی مناسب است و خوشبختانه ایشان هم از پیشنهادم استقبال کردند.

برخی دیگر از عوامل این فیلم عبارتند از، نویسنده: ژرژهاشم زاده- مهدی شیرزاد، مدیر فیلمبرداری:‌ همایون پایور، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، مشاور کارگردان: مازیار میری، تدوین: سیاوش کردجان.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها