تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 145336

تهیه‌‌کننده مسابقه «پنج ستاره» از اجرای علی انصاریان در سری جدید این مسابقه خبر داد.

به گزارش سینماسینما، مسابقه پنج ستاره که در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید می‌شود قرار است با شکل و شمایل جدید روی آنتن برود.

فصل اول این مسابقه را اشکان خطیبی اجرا کرد و فصل دوم و سوم آن با اجرای حمید گودرزی روی آنتن رفت، اما اجرای فصل چهارم بر عهده علی انصاریان است.

محمد قنبری تهیه کننده مسابقه پنج ستاره درخصوص انتخاب علی انصاریان به عنوان مجری این برنامه گفت: یکی از دلایل انتخاب علی انصاریان برای اجرای این مسابقه تلویزیونی، ایجاد فضای شاد و ارتباط صمیمی با شرکت کنندگان است. براساس سیاست‌های کلی گروه و اتاق فکر برنامه و همچنین در راستای جذب حداکثری مخاطبان تصمیم گرفتیم تا فضای مسابقه پنج ستاره را تغییر دهیم و از حالت کاملاً جدی و آموزشی به سمت فضای شاد و مهیج اما در بستر آموزشی حرکت کنیم. لذا ضمن مذاکره با گزینه‌های مختلف و بررسی همه جانبه آن‌ها در نهایت فصل جدید پنج ستاره را با اجرای علی انصاریان به مخاطبان هدیه خواهیم کرد. لازم به ذکر است این چندمین تجربه کاری بنده با ایشان است و از تریبون شما از حمید گودرزی که زحمات بسیاری برای مسابقه پنج ستاره بر دوش داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها