تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24546

ثریا قاسمیثریا قاسمی، حال و هوای جدید ترین فیلم سینمایی خود را متفاوت توصیف کرد و گفت «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیره قیدی از یک زاویه دید زنانه، جنگ و تبعات آن را مد نظر قرار داده است. او گفت که مشتاقانه در فیلم این کارگردان زن بازی کرده است.

به گزارش سینماسینما، ثریا قاسمی در گفت‌وگو درباره با این روزهای خود گفت: سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی پروژه‌ای است که مدتی است در آن مشغول شده‌ام و هنوز هم تصویربرداری آن ادامه دارد. این مجموعه تلویزیونی برای پخش در یک بازه زمانی طولانی مدت از شبکه دو آماده می‌شود. در این سریال مثل سایر کارهای تلویزیونی و سینمایی‌ام در دهه‌های اخیر در نقش یک مادر ظاهر شده‌ام اما تلاش کردم به فراخور نقش، طراحی متفاوتی از این شخصیت تکراری داشته باشم و باید بگویم حاصل کار نیز تا اینجا برای خودم راضی‌کننده بوده و این کاراکتر نیز با توجه به اتفاقات و ماجراهایی که درگیرش می‌شود، تا پیش از این برای من غیرقابل‌تصور بود.

این بازیگر قدیمی سینما همچنین ادامه داد: بازی در سریال سهرابی را بلافاصله بعد از حضور در یک پروژه سینمایی شروع کردم. آن اثر متعلق به یک فیلم اولی بود اما فیلمنامه‌ای که پیش روی من قرار دادند، به قدری جذاب و پرکشش بود که مرا به پذیرش ترغیب کرد. ما برای تولید این اثر در اندیشمک فیلمبرداری داشتیم. این فیلم سینمایی که «ویلایی‌ها» نام دارد، نگاه جدید و متفاوتی به جنگ دارد. داستان این فیلم حول محور آدم‌هایی می‌چرخد که هیچ یک جنوبی نیستند اما دلایل مشترکی آنان را دور یکدیگر در یک مکان خاص جمع کرده است.

ثریا قاسمی عنوان کرد: از آنجا که در فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» همه کاراکترها مسافرهایی هستند که سروکارشان به جنوب کشور افتاده، هیچ یک از ما لهجه نداشتیم اما حال و هوای متفاوت جنوب کشور از لحاظ بصری به خوبی بر فیلم حاکم شده است.

قاسمی که این روزها قرار است در فیلم «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی هم بازی کند، در پاسخ به این سوال که آیا حضور در فیلم یک کارگردان جوان، در رابطه با به کیفیت کار، او را دچار تردید و دو دلی نکرده، تصریح کرد: سوای اینکه فیلمنامه خیلی خوبی داشتیم، من می‌دانستم منیره قیدی پیش از این، مدت‌ها به عنوان دستیار کارگران و منشی صحنه در پروژه‌ها حاضر بوده و از تجربه کافی بهره‌مند است. به غیر از این، او یک کارگردان زن است و همین ویژگی آدم را نسبت به کار مشتاق می‌کند. متأسفانه ما کارگردانان زن زیادی نداریم و خیلی از آنان هم به دلایل مختلف امکان فیلمسازی زیادی ندارند و وقتی یک کارگردان زن جوان شروع به ساخت فیلم می‌کند باید این فرصت را مغتنم شمرد.

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» توسط منیره قیدی و ارسلان امیری به نگارش در آمده است. طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی ،امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و هستی فرتوتی از جمله بازیگران آن هستند. سعید ملکان تهیه اثر را بر عهده گرفته است. از این اثر در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی می‌شود.

 

منبع: موج

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها