تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۲۱:۰۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25004

 

فرشته طائر پورتهیه کننده «فیلم آینه های روبرو» موضوع جشنواره فیلم سلامت را برای همه اقشار جامعه با اهمیت دانست و اضافه کرد، بازتاب مشکلات قطعا برای حل آن ها مفید خواهد بود.

فرشته طائرپور در گفت وگوی اختصاصی با سینماسینما، اظهار کرد: موضوعی که این جشنواره مورد بررسی قرار داده که برای همه جامعه مفید و موثر است.

وی افزود: توجه به سلامتی قدم بزرگی است و سطح آگاهی جامعه و مسوولان را بالا می برد که برای مقابله با مشکلات این حوزه دقیق تر جلو روند.

عضو هئیت داوران جشنواره فیلم سلامت با اشاره به بخش داوری گفت: فعالیت در بخش داوری با نظم و دقت همراه بود. بسیار خوشحال هستم که از طریق جشنواره فیلم سلامت فرصتی ایجاد شد تا فیلم های سینمایی را از دید سلامت مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: بررسی فیلم ها نشان داد سینماگران ایران دغدغه سلامت دارند و با نگاهی هوشمندانه آسیب های اجتماعی و راه حل های آن را به تصویر می کشند.

طائر پور درباره اهمیت سینماگران به موضوع سلامت توضیح داد: جامعه سینمایی ایران نسبت به موضوعاتی که با سلامتی جامعه ارتباط پیدا می کند احساس مسوولیت می کنند.

وی ادامه داد: من تهیه کنندگی و نویسندگی فیلم هایی را بر عهده دارم که مخاطب آن نسل جوان هستند، بر همین اساس سعی می کنم در این فیلم ها مستقیم یا غیر مستقیم به حوزه سلامت بپردازم.

طائرپور با اشاره به فیلم آینه های روبرو خاطرنشان کرد: با ساخت این فیلم دغدغه ام را به سلامت جامعه نشان دادم.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها