تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۷:۱۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 98520

پژمان لشگری‌پور تهیه‌کننده و مجری طرح سینما که سابقه مدیریت هم در این عرصه دارد، چندی‌ست در غم از دست دادن خواهر خود عزادار است.

به گزارش سینماسینما، مجری طرح فیلم «بادیگارد» در روزهایی که به گفته خود این داغ بزرگ و ناگهانی را با همراهی و همدردی دوستان و همکاران سینمایی‌اش تحمل می‌کند، دل‌نوشته‌ای را منتشر کرده که در آن از همدردی‌ها قدردانی کرده است. متن این دل‌نوشته به این شرح است:

همکاران گرامی، مدیران محترم سازمان سینمایی، اعضای گرانقدر صنوف سبنمایی، هیات مدیره ارجمند، مدیر عامل و قایم مقام گرانمایه خانه سینما، هنرمندان والا مقام سینما و تلویزیون کشور و اهالی معزز رسانه های گروهی حضور صمیمانه و ارسال پیام، تاج گل، و همراهی مشففانه شما در مراسم خواهر مرحومه این حقیر، باعث شد تا در ایام سخت مصیبت و ابتلا، این داغ بزرگ و ناگهانی به پشتوانه همراهی سرمایه های فرهنگی این سرزمین برایم قابل تحمل گشته و در برابر دستور و تکلیف حضرت حق در صبر بر مصیبت توانا گردم.

این محبت و نعمت بزرگ را قدر دانسته و بر آن شاکرم، از همه عزیزان برای آمرزش و علو درجات آن مرحومه و شکیبایی حقیر و خانواده، طلب دعا نموده و به آن نیاز مبرم دارم.
انشالله بتوانم در شادیها و ایام موفقیت و سرور جبران مودت و دوستی نمایم.
ارادتمند_ برادر شما/ پژمان لشکری پور

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها