تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 26574

علی جنتی حجت‌الله ایوبی اصغر شاهوردیوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه رئیس سازمان سینمایی به مناسب عید سعید قربان و روز ملی سینما به دیدن اصغر شاهوردی و خانواده مرحوم داود رشیدی رفتند.

به گزارش سینماسینما، علی جنتی و حجت‌الله ایوبی صبح روز دوشنبه – ۲۲ شهریورماه – برای عیادت از اصغر شاهوردی به منزل این صدابردار سینما رفتند.

اصغر شاهوردی در آبان‌ماه سال ۱۳۸۶ در حالی که از سر صحنه فیلم «چراغی در مه» در شمال کشور به تهران بازمی‌گشت، دچار سانحه‌ رانندگی شد و به دلیل شکستگی مهره‌های کمر تا امروز در بستر بیماری است.

شاهوردی و همسرش «اشرف افشاری» در این دیدار از مشکلات‌شان در رابطه با بیماری و تامین هزینه‌های خانواده و درمان با وزیر ارشاد سخن گفتند.

علی جنتی و حجت‌الله ایوبی همچنین پس از دیدار با شاهوردی، به مناسبت عید قربان که نخستین عید خانواده رشیدی پس از درگذشت مرحوم داود رشیدی ـ بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ـ است، به دیدار راضیه برومند و لیلی رشیدی رفتند.

در این دیدار رسول نجفیان، مرضیه برومند و بهرام شاه‌محمدلو نیز حضور داشتند.

داوود رشیدی در بامداد ۵ شهریورماه، در سن ۸۳ سالگی و پس از گذراندن یک دوره بیماری آلزایمر به دلیل ایست قلبی در منزل شخصی خود درگذشت.

علی جنتی حجت‌الله ایوبی خانواده داود رشیدی

علی جنتی حجت‌الله ایوبی اصغر شاهوردی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها