تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۲۰:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 161292

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، شب گذشته و همزمان با روز ملی سینما با جمعی از اعضای هیات مدیره خانه سینما و روسای انجمن‌های صنفی این حوزه و تعدادی از سینماگران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از خانه ملت، قالیباف در بخشی از این دیدار با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و کرونایی کشور تصریح کرد: در چنین شرایطی ضرورت دارد از فشارهای روحی و روانی مردم کاسته و روحیه مردم را ارتقا داد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سینماگران نیز در دوران کرونا وضعیت سختی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: در این شرایط باید دست به دست هم دهیم و از این مقطع زمانی به سلامت عبور کنیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه امروز باید بیش از هر زمان دیگری کنار هم باشیم، تصریح کرد: ما امروز از نداری دچار مشکل نیستیم بلکه از فاصله‌ها و ضعف در مدیریت دچار مشکل شده‌ایم. متاسفانه کمتر فرصت را به مردم و جوان ها می‌دهیم و همین مسائل است که ضعف ما را دو چندان می‌کند.

وی حل مشکلات در سه حوزه بیمه هنرمندان، مالیات و تشکیل یک کارگروه فنی و علمی برای ریل گذاری در این عرصه را وعده خود با سینماگران برشمرد و افزود: انتظار داریم ظرف مدت یک ماه پیشنهادات سینماگران به مرکز پژوهش‌های مجلس واصل و در این زمینه بتوانیم راهکارهای عملیاتی پیش بینی کنیم.

همچنین در ویدئویی که از این دیدار منتشر شده است، همایون اسعدیان گفت که برخی از بازیگران برای ندادن مالیات، خواستار این هستند که قراردادشان با بیت‌کوین بسته شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها