تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۴:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 125633

دیوید فینچر «محله چینی‌ها» را برای نت‌فلیکس در قالب یک سریال می‌سازد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، شخصیت اصلی «محله چینی‌ها» به‌عنوان شخصیت اصلی یک سریال جدید با تمرکز بر زمینه این فیلم سینمایی موفق توسط دیوید فینچر ساخته می‌شود.

داستان این سریال که مقدمه‌ای بر «محله چینی‌ها» است برای نت‌فلیکس و توسط دیوید فینچر و رابرت تاون نویسنده فیلم سینمایی اصلی، نوشته می‌شود. این داستان با تمرکز بر جوانی جیک گیتس و روزهای اولی که او به کارآگاهی مشغول شد، خلق می‌شود.

نقش کارآگاه خصوصی فیلم سینمایی «محله چینی‌ها» را جک نیکلسون ایفا ‌کرده بود.

نتفلیکس از هر گونه اظهار نظری در این باره خودداری کرده است.

فیلم «محله چینی‌ها» سال ۱۹۷۴ اکران شد و بازیگران اصلی آن جک نیکلسون و فی داناوی بودند. نیکلسون در نقش گیتس بازی کرده بود که در جریان یک جستجو با یک فساد بزرگ رو در رو می‌شود. آن فیلم را رومن پولانسکی کارگردانی کرد و رابرت اوانز تهیه کننده‌اش بود.

آن فیلم هم در باکس آفیس و هم در میان منتقدها بسیار محبوب شد و ۱۱ نامزدی اسکار را کسب کرد. در نهایت تاون برای بهترین فیلمنامه غیراقتباسی جایزه اسکار را به خانه برد.

ادامه‌ای بر آن فیلم با عنوان «دو جیک» در سال ۱۹۹۰ با بازی نیکلسون و تاون ساخته شد.

فینچر پیش از این برای ساخت «خانه پوشالی» با نت‌فلیکس کار کرده بود و به عنوان تهیه کننده و کارگردان دو اپیزود اول در آن سریال حضور داشت. او کارگردان و تهیه کننده اجرایی سریال جدید نت‌فلیکس با عنوان «شکارچیان ذهن» هم است و یک سریال گلچین برای نت فلیکس با عنوان «عشق، مرگ و روبات‌ها»‌را هم تهیه کرده است.

در عرصه سینما فینچر کارگردان فیلم‌های شناخته شده‌ای چون «هفت»، «دختر گمشده»، «مورد عجیب بنجامین باتن» و «شبکه اجتماعی» بوده و برای دو فیلم آخر نامزدی بهترین کارگردانی اسکار را کسب کرده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها