تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 92908
فیلم مشهور «اژدها وارد می‌شود» که روزگاری با بازی بروس لی در سینِما یکه‌تازی می‌کرد با کارگردانی دیوید لیتچ به‌ پرده سینِما بازمی‌گردد.

به گزارش سینماسینما، کار ساخت دوباره فیلم «اژدها وارد می‌شود» آغاز شده است، این فیلم نخستین بار با بازی بروس لی در سال ۱۹۷۳ به سینِما عرضه شد.

در حالی که هنوز نویسنده فیلمنامه و بازیگران فیلم معرفی نشده‌اند، دیوید لیتچ کارگردان فیلم ابرقهرمانی متفاوت «دد پول» برای حضور در این پروژه وارد مذاکره شده است.

در فیلم اصلی «اژدها وارد می‌شود» رابرت کلاوس کارگردان بود و بروس لی در کنار جان ساکسون و جیم کلی نقش‌های اصلی را بازی می‌کردند. «اژدها وارد می‌شود» نخستین بار سه روز پس از مرگ بروس لی در ۳۲ سالگی در هنگ‌کنگ اکران شد.

این فیلم سال ۲۰۰۴ به دلیل اهمیت فرهنگی، هنری و تاریخی در آرشیو ملی فیلم آمریکا ثبت شد.

بروس لی در فیلم «اژدها وارد می‌شود» نقش فردی را بازی می‌کرد که برای جمع‌آوری اطلاعات درباره یک تبهکار راهی جزیره‌ای خصوصی می‌شود و در مسابقات رزمی شرکت می‌کند.

دیوید لیتچ که اکنون کارگردان شناخته‌شده‌ای است، به عنوان بدلکار ستاره‌هایی از جمله برد پیت و ژان کلود‌ ون‌دام وارد سینِما شد. او سال ۲۰۱۴ با فیلم اکشن «جان ویک» وارد دنیای کارگردانی شد هر چند که در آن فیلم فقط از چاد استالسکی به عنوان کارگردان نام برده شد. او پس از آن در سال ۲۰۱۷ فیلمی در ژانر تریلر با عنوان «بلوند اتمی»‌ با بازی شارلیز ترون کارگردانی کرد و سپس نوبت به فیلم ابرقهرمانی «دد پول»‌ رسید.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها