تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 51281

سریال عاشقانهبا توجه به شایعاتی که درباره سریال عاشقانه به گوش می رسد و در روزهای اخیر شدت بیشتری نیز یافته، روابط عمومی مجموعه نمایش خانگی عاشقانه بر آن شد که اطلاعیه ی رسمی در این خصوص تنظیم کرده است.

به گزارش سینماسینما، در این اطلاعیه آمده:

طی چند ماه گذشته و علیرغم وجود نقدینگی کافی، به دلیل رفتارهای غیرحرفه ای و سوء مدیریتی برخی افراد که در آینده ی نزدیک اطلاع رسانی می گردد، باعث شد تا وقفه ای کوتاه و گذرا، در امر تولید این پروژه به وجود آید. خوشبختانه ین مسئله بلافاصله با مشاوره و ورود افراد باتجربه و متعهد در این حوزه و با پیگیری شخص منوچهر هادی که با وجود تمام مشکلات مالی متعهدانه پی ین کار یستاد، مدیریت و حل و فصل گردید و بدینوسیله اعلام می گردد مراحل پایانی فیلمبرداری این مجموعه، از امروز کلید می خورد و به زودی نیز پایان می یابد.

ضمن پوزش از وقفه ایجاد شده، به اطلاع مخاطبان این مجموعه می رساند، پخش ادامه این اثر از روز دوشنبه ٢٨ فروردین آغاز و به صورت هفتگی و منظم تا پایان ادامه خواهد یافت.

از اینکه در طول ساخت و پخش مجموعه نمایش خانگی عاشقانه همراه ما بودید و با تهیه نسخه اصلی و قانونی، ما را در این راه سخت و دشوار همراهی و حمایت می کنید سپاسگزاریم. منتظر خبرهای خوب عاشقانه باشید.

منبع: میزان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها