تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 20870

 

مهران مدیریحسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به نبود اختلاف خود با مهران مدیری از توقف ساخت «شبهای برره» به دستور صداوسیما سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده تلویزیون و سینما در گفتگو با برنا، در رابطه با فعالیت های خود در سال جاری، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول مهیاسازی شرایط برای ساخت «دیوانگی» به کارگردانی رضا قهرمانی هستیم، تصور میکنم ظرف ۴۵ روز آینده با انتخاب بازیگر و عوامل تولید این اثر سینمایی را آغاز کنیم.

وی در رابطه با عدم همکاری خود در سالهای اخیر با مهران مدیری، خاطرنشان ساخت: نمی‌دانم این چه باوری است که در درون مردم شکل گرفته و همه فکر می‌کنند، بین بنده و کارگردان “درحاشیه” اختلافی است. در صورتی که کوچکترین خدشه‌ای به رابطه ما در این سالها که با هم همکاری نکردیم، وارد نشده است.

شکوهی در پاسخ به علت جدایی برادران مهین دوست از گروه فیلمسازی مهران مدیری، گفت: ارتباط بنده با ایشان از فیلم سینمایی “خواب سفید” توسط یکی از همکاران پشت صحنه شکل گرفت، البته این دوستان تجربه چندانی نداشتند، ولی با این اوصاف همکاری خوبی بین ما و مهین دوست برقرار شد و جدایی آن هم علت خاصی ندارد.

شکوهی با اشاره به اینکه آثار مهران مدیری نامبروان است، تصریح کرد: کمدی سازهای موفق زیادی داریم که به عنوان مثال رضا عطاران فردی است که به تنهایی قابلیت‌های زیادی برای عرضه دارد. کارگردانی دیگر همچون جواد رضویان، مجید صالحی و حتی مهران غفوریان جزو کسانی هستند که آثار کمدی موفقی تهیه کردند، ولی در بین همه آنها مهران مدیری یک یک است.

شکوهی در خصوص نحوه آشنایی خود با مهران مدیری، گفت: جلسه‌ای بین نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و مدیر تولید این اثر  برای انتخاب کستینگ برگزار شد، در آن جلسه هر کدام از دوستان پیشنهادهای های خودشان را ارائه می دادند، به عنوان مثال من دنبال حضور پرویز پرستویی در این اثر بودم که حمید آقا گلیان مهران مدیری را پیشنهاد داد که به خوبی هم این پیشنهاد جواب داد.

وی در آخر در خصوص شایعه‌های که در ارتباط با پایان “شبهای برره” در ایام پخش این مجموعه تلویزیونی بر سر زبان‌ها افتاده بود، خاطرنشان ساخت:  در آن مقطع شیطنت‌هایی بر روی فیلمنامه توسط خودمان اعمال می‌شد، همین مسئه سبب شد ،صداوسیما به درخواست جمعی از مراجع قم از ادامه تولید این اثر بعد از ایام محرم آن سال جلوگیری کند.

وی در همین رابطه افزود: در قرارداد گروه تولید با گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما ساخت ۱۳۵ قسمت ذکر شده بود که بنا به مشکلات رخ داده، تنها ۹۲ قسمت ساخته شد و به دستور مدیران شبکه از ادامه ساخت آن جلوگیری به عمل آمد، هرچند که پس از توقف ساخت این سریال به خاطر مردم و خود سریال سه ماه لوکیشن را آماده ساخت قسمت های بعدی کرده بودیم که متاسفانه این اتفاق هیچوقت رخ نداد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها