تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24562

چرخ و فلک«چرخ فلک» درامی ساده، صمیمی و در عین حال پرعمق بود و کارگردانی نازنین داشت.
به گزارش سینما سینما ،حمیدرضا آذرنگ، بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل ایفای نقش در سریال «چرخ فلک» گفت: این سریال در وهله اول قصه‌ای داشت که بازگو کننده شرایط اجتماعی بود و کمتر به این موضوعات پرداخت شده، درامی ساده، صمیمی اما پر عمق بود و این برای من جذاب بود.

وی در رابطه با همکاری‌اش با کارگردان این سریال گفت: این اثر کارگردان نارنینی داشت، عزیز الله حمیدنژاد توانایی‌اش در کارگردانی اثبات شده است و بسیار خوشحالم که در کنارش بودم.

آذرنگ درباره‌ی چگونگی ایفای این نقش با کاراکتری متفاوت، بیان کرد: اگر قرار باشد برای رسیدن به نقش کاری کنم، بیشتر از نقش فاصله می‌گیرم، من نقش را باور کردم و این یعنی ایمان به خود، وقتی به خود ایمان داشته باشی به شخصیت هم نزدیک می‌شوی و باورپذیری به بهترین شکل اتفاق می‌افتد.

بازیگر «عادت نمی‌کنیم» درباره کیفیت سریال‌های اپیزودیک گفت: خوب و بد ساختن از این دست سریال‌ها بستگی به میزان جذابیتش دارد، وگرنه ساختن آنها مقوله سختی است و باید در هر قسمت با مخاطب ارتباط برقرار کرد، به هر حال در کار تصویر به خصوص تلویزیون، تنوع داشتن و رنگارنگی نیاز است.

او ادامه داد: سریال «چرخ فلک» با این که اپیزودیک است اما این اپیزود ها با نظمی خاص به هم مرتبط می‌شوند و با ورود آدم‌ها از یک قصه به قصه‌ای دیگر می‌‎روند.

آذرنگ در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: در حال حاضر مشغول ایفای نقشی کوتاه در آخرین ساخته مسعود کیمیایی، «قاتل اهلی» هستم.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها