تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6052

مجله فیلم اصغر فرهادیعباس یاری :بهمن ماه سی‌ودو سال پیش عکسی از سه بازیگر شاخص و نام‌آور سینمای ایران در فیلم خانه عنکبوت، ساختهٔ علیرضا داودنژاد افتتاحیهٔ تغییر قطع مجلهٔ فیلم از قطع کوچک، به شکل کنونی بود، چه انتخاب خوبی و چه قدم مبارکی! حالا بعداز سی‌دو‌دو سال این سه بازیگر دوست‌داشتنی و شاخص، نه تنها کیک تولد پانصدمین شماره شدند، بلکه باحضور انرژی‌بخش‌شان، آغاز دورهٔ تازه‌ای از حیات این مجله را بنا گذاشتند.
نمی‌دانم سی‌و‌دو سال پیش اصغر فرهادی محصل کلاس چندمِ دبستان بود و از چه سالی با مجلهٔ فیلم آشنا شد، همین‌قدر یادم هست که همسر گرامی‌شان خانم پریسا بخت‌آور زمانی که سارینا را حامله بود، یکی از همکارانِ تحریری ما بود. نویسنده‌ای جدی و پروسواس که عادت داشت مطالبش را با مداد بنویسد.
روزی که اصغر فرهادی ایدهٔ روی جلد این شماره را مطرح کرد، تقریبا همهٔ ما، حتی امیر اثباتی و عزیز ساعتی مطمئن نبودند این اتفاق امکان‌پذیر باشد چرا که بیماری‌های هریک از این بزرگان و گرفتاری فرهادی برای تولید فیلم‌های تازه‌اش، هم‌‌چنین سفر چند هفته‌ای امیر اثباتی، انجام این کار را ناممکن کرده بود. البته من از همان جلسهٔ اولی که این مطرح شد، گفتم می‌شود و می‌گیریم! خوشحالم که شد. حالا پانصدمین شماره روی میز است. ورق بزنید.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها