تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۱۹:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 166432

در حالی که سازمان سینمایی اعلام کرده است فیلم «چپ، راست» به دلیل مشکل ممیزی این هفته اکران نمی‌شود، شورای صنفی نمایش دلیل تأخیر در اکران این فیلم را «ترافیک اکران» اعلام کرده است.

به گزارش سینماسینما، جلسه شورای صنفی نمایش امروز یکشنبه ۲۸ آذرماه با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.

علی میری رامشه، کارگردان فیلم سینمایی «اتومبیل» و مدیر دفتر پخش این فیلم در جلسه امروز شورا حضور پیدا کرده و به مشکلات اکران این فیلم پرداختند. بر همین اساس مقرر شد حمایت لازم از سوی انجمن سینماداران از این فیلم به عمل آید.

از دیگر نکاتی که در این جلسه مطرح شد این بود که فیلم‌های سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری و «صحنه زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی از روز چهارشنبه یک دی ماه اکران شود.

در این جلسه مقرر شد به دلیل «ترافیک سالن‌های سینما» فیلم‌های سینمایی «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و «عطر شیرین، عطر تلخ» به کارگردانی ناصر محمدی و «ازدواج جنجالی» به کارگردانی اصغر نصیری یک هفته دیرتر و از تاریخ ۸ دیماه اکران شوند.

این اعلام از سوی شورای صنفی اکران در حالی است که محمدرضا فرجی مدیرکل نمایش سازمان سینمایی صبح امروز اعلام کرد فیلم «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی تا اعمال اصلاحات اجازه اکران عمومی نخواهد داشت.

در جلسه امروز شورای صنفی نمایش درخواست اکران فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی اعلام وصول شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها