تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188717

مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با تقدیم شدن نشان ایسفا به سوسن تسلیمی برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با طرحی از طاها ذاکر و همچنین معرفی دریافت‌کننده نشان ایسفا در این دوره جوایز، عصر شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل خانه سینما شماره یک برگزار شد.

ابتدا اسماعیل منصف به عنوان دبیر این دوره جوایز ایسفا بیانیه خود را خواند. بیانیه‌ای که اشاره به مصائب سینما در یک سال گذشته داشت.

در قسمتی از بیانیه آمده است: «انجمن فیلم کوتاه ایران، تشکلی مستقل است که همواره می‌کوشد در راه تجلی آزادی اندیشه و بیان در فیلم کوتاه گام بردارد؟ مگر غیر از این است که ما خانواده فیلم کوتاه همواره در شکستن سدهای سانسور پیشرو بوده‌ایم؟ مگر غیر از این است که ما همواره بر قدرت بوده‌ایم نه با قدرت؟»

سپس امیر توده روستا رئیس هیات مدیره صنف فیلم کوتاه ایران درباره اهدای نشان این دوره ایسفا گفت: «انجمن فیلم کوتاه ایران با افتخار نشان ایسفا را در سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران به خانم سوسن تسلیمی اهدا می‌کند؛ هنرمندی که سالیان دور، نقاب از چهره گشود و در زندگی خود بازیگری قدرتمند باقی ماند. او با نقش پیشروی خود به ما آموخت، آزادی هنر و هنرمند از خلق هر اثر هنری فراتر است.»

پس از آن مرضیه برومند مدیر عامل خانه سینما در سخنانی گفت: من و سوسن تسلیمی با هم بزرگ شده‌ایم، امروز که دو تن از همکارانمان را از دست دادیم روز تلخ و عجیبی بود، ولی با دیدن این جمع و عکس سوسن تسلیمی حالم بهتر شد.

در ادامه تیزری مرتبط با پوستر این دوره از جوایز ایسفا پخش شد و سپس با دعوت اسماعیل منصف دبیر سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران پوستر این دوره با تصویری از سوسن تسلیمی توسط پویان شعله‌ور و مصطفی آل‌احمد رونمایی شد.

در این مراسم چهره‌هایی از فیلم کوتاه مانند مجید برزگر، سعید پوراسماعیلی، مسعود امینی تیرانی، شهرام مکری پوستر این دوره را امضا کردند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها