تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134739

سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان از شنبه ۶ اردیبهشت روی آنتن می‌ورد.

به گزارش سینماسینما، سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا از شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای سریال «زیرخاکی» گفت: متاسفیم که با رفتار خارج از قاعده و عرف یک بازیگر، سریال «زیرخاکی» دچار حاشیه شد.
وی ادامه داد: مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با توجه به مضمونی که روایت می‌کند با زبان شیرین طنز، یکی از آثار قابل توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود. این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتما توان جذب مخاطب را دارد و می‌تواند در ایام کرونایی شب‌های ماه مبارک رمضان لحظات مفرح و شادی را برای مردم فراهم کند. گروه سازنده زحمت زیادی برای ساخت این مجموعه متحمل شدند که نباید با رفتار غیرحرفه‌ای و غیرمعمول یک بازیگر آن را نادیده گرفت.
مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تاکید کرد: خانم بازیگر چند ماه بعد از پایان کارش در سریال «زیرخاکی» در آن میهمانی حاضر شده است و نه قبل یا حین فیلمبرداری. این عمل او در این محفل را که خلاف شرع و هنجارهای جامعه است محکوم می‌کنیم؛ همانطور که پیش‌تر تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه این کار وی را محکوم کردند و بر اساس قرارداد منعقد شده و تعهدات مطرح شده، سازمان صدا و سیما این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد.
ملک محمدی اظهار کرد: تعهداتی که عوامل سازنده آثار نمایشی به سازمان می‌دهند تنها برای صیانت حرفه‌ای و اخلاقی از هنرمندان شریف کشور و تلاش‌های هنرمندانه آنان است و البته با معدود ساختارشکنی‌ها حتما برخورد قانونی خواهد شد. همچنین به عنوان مدیریت پیش‌گیرانه طبق آیین‌نامه‌های سازمانی که متمرکز بر رعایت حدود دینی و ملی است با هنرمندان همکاری خواهد شد.
وی در پایان گفت: با در نظر گرفتن شرایط و بررسی‌های کارشناسی و تصمیم جامع سازمانی که نتیجه تایید مسئولان ارشد سازمان است، همچنان تصمیم بر پخش سریال همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان (شنبه ۶ اردیبهشت) است و ان‌شاءالله هر شب سریال «زیر خاکی» میهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.
نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده  و.‌‌‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.
«زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.
داستان سریال درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.
«زیرخاکی» از تولیدات گروه فیلم و سریال سیمافیلم به شمار می‌آید.
منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها