تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 129173

ساسان سالور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور عنوان کرد که این فیلم روایت‌گر معضل بزرگی است که گریبانگیر خیلی از خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش سینماسینما، ساسان سالور تهیه کننده فیلم سینمایی «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور که به بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است، درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: این روزها مشغول انجام آخرین مراحل فنی این فیلم هستیم به طوری که ساخت موسیقی توسط ستار اورکی و صداگذاری تا اوایل هفته آینده به اتمام می‌رسد همچنین بخشی از کارهای فنی «سه کام حبس» مربوط به ویژوآل افکت می‌شود که آن هم در دست انجام است. از همین رو فکر می‌کنم تا اواسط هفته آینده این فیلم به طور کامل آماده نمایش می‌شود.

وی عنوان کرد: هر چند نمی‌توانم تا پیش از اکران فیلم، حرفی از موضوع آن بزنم اما باید عنوان کنم که «سه کام حبس» به یک معضل جدی اجتماعی حال حاضر می‌پردازد که در خانه خیلی از ما وجود دارد. البته تقریبا هر فیلمی تا به امروز ساخته‌ام حساسیت‌هایی داشته است. برای مثال یادم است برای «بدورد بغداد» هم که من در تیم تولید آن بودم، زمانی که قرار شد به‌عنوان نماینده ایران به اسکار معرفی شود به خاطر ۲ سکانس، دوستان با ما صحبت‌هایی داشتند. به هر حال پرداختن به یک سوژه اجتماعی سختی‌های خاص خود را دارد.

سالور اظهار کرد: «سه کام حبس» از یک معضل بزرگ اجتماعی حرف می‌زند که خیلی از خانواده‌ها با آن درگیر هستند و ربطی به سطح سواد، فرهنگ و طبقه اجتماعی ندارد، یعنی ممکن است این اتفاق در هر خانه ای وجود داشته باشد. به نظرم نقطه قوت «سه کام حبس» فیلمنامه آن است چراکه قدرتمند و خوب است و ماحصل آن فیلمی شده که قابل دفاع است.

وی در پایان توضیح داد: معمولا فیلم‌های ما به واسطه اینکه بخشی از حقایق اجتماعی را بیان کرده‌اند گاهی در نمایش عمومی دچار مشکل شده‌اند و حتی گاهی به سیاه نمایی محکوم شده‌ایم اما امیدوارم در این پروژه دوستان با این زاویه دید به فیلم نگاه نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها