تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 152297

سرزمین آوارگانبا معرفی برندگان جوایز ۲۰۲۱ انتخاب منتقدان، «سرزمین آوارگان» ۴ جایزه را از آن خود کرد.

به گزارش سینماسینما، بیست و ششمین دوره جوایز انتخاب منتقدان صبح امروز برندگان خود را در ۲ بخش سینما و تلویزیون شناخت.

مراسم امسال به صورت ترکیبی از مجازی و فیزیکی به میزبانی تای دیگز و حضور برخی از اهدا کنندگان جوایز روی صحنه، در لس‌آنجلس برگزار شد.

با معرفی نامزدهای این جوایز که ماه پیش انجام شد نتفلیکس با کسب ۴۶ نامزدی در بخش سینما و ۲۶ نامزدی در تلویزیون موفق‌ترین استودیو شد. «منک» با کسب ۱۲ نامزدی موفق‌ترین فیلم و «تاج» و «اوزارک» با کسب ۶ نامزدی موفق‌ترین برنامه تلویزیونی بودند.

با اهدای جوایز «سرزمین‌آوارگان» به عنوان بهترین فیلم سال شناخته شد و کارگردان آن کلوئی ژائو نیز بهترین کارگردان سال شد و فیلم جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلمبرداری را هم از آن خود کرد.

چادویک بوزمن برای بازی در «بلک باتم ما رینی» عنوان بهترین بازیگر مرد سال را دریافت کرد. همین فیلم جوایز بهترین طراحی لباس و بهترین آرایش مو و چهره را هم از آن خود کرد.

کری مولیگان برای بازی در «زن جوان نوید بخش» بهترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال هم به همین فیلم رسید.

دنیل کالویا برای «یهودا و مسیح سیاه» بهترین بازیگر مرد نقش مکمل و ماریا باکالووا برای «بورات ۲» بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. جایزه بهترین بازیگر نوظهور نیز به آلن کیم برای «میناری» تعلق گرفت. «دادگاه شیکاگو ۷» نیز جایزه بهترین گروه بازیگران را از آن خود کرد.

دیگر منتخبان این جوایز عبارتند از:

بهترین طراحی تولید: «منک»

بهترین تدوین: «آوای متال»

بهترین جلوه‌های ویژه: «تنت»

بهترین موسیقی متن: «روح»

بهترین ترانه: «شبی در میامی»

بهترین فیلم خارجی: «میناری»

بهترین کمدی: «پالم اسپرینگز»

در بخش تلویزیونی نیز «تاج» به عنوان بهترین سریال درام انتخاب شد و جاش اوکانر برای بازی در همین سریال به عنوان بهترین بازیگر مرد درام جایزه برد. جایزه بهترین بازیگر زن درام را نیز اما کورین برای همین سریال از آن خود کرد و گیلیان آندرسون هم بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

مایکل کی ویلیامز برای «لاوکرافت کانتری» بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال درام شد.

«تد لاسو» به عنوان بهترین سریال کمدی انتخاب شد و جیسون سودیکیس برای همین سریال بهترین بازیگر مرد سریال کمدی و هانا وادینگام بهترین بازیگر زن نقش مکمل شناخته شد. در این بخش کاترین اوهارا از «شیتز کریک» بهترین بازیگر زن و دانیل لوی برای همین سریال بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شناخته شد.

جایزه بهترین سریال کوتاه نیز به «گامبی وزیر» اهدا شد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها