تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131834

سرپرست گروه «آوای تبری» در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه از انتشار قریب‌الوقوع یک آلبوم خاص مازندرانی و همکاری مجدد با آریا عظیمی‌نژاد در ساخت موسیقی سریال «پایتخت۶» خبر داد.

به گزارش سینماسینما، جلال محمدی نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «آوای تبری» مازندران در بخش‌هایی از گفت‌وگوی خود با مهر درباره موسیقی سریال پایتخت ۶، با اشاره به همکاری این گروه با آریا عظیمی‌نژاد در این سریال گفت: با توجه به اینکه این قسمت از سریال شاید آخرین فصل از مجموعه پایتخت باشد، بنابراین تمام تلاشمان را انجام داده‌ایم که این بار هم یک موسیقی ناب از منطقه مازندران پیش روی مخاطبان قرار گیرد که بتواند همچون فصل‌های قبل با بینندگان ارتباط خوبی برقرار کند.

وی افزود: ما در این فصل با طراحی‌های خوش‌فکر و اندیشمندانه‌ای که آریا عظیمی‌نژاد برای ساخت موسیقی سریال داشته است، کارهای متفاوتی را اجرا می‌کنیم که قطعاً برای مخاطبان سریال تازگی خواهد داشت.

این هنرمند ادامه داد: از آنجایی که کار هنوز تمام نشده، نمی‌توانم درباره جزئیات آن توضیح بیشتری بدهم اما روی این نکته تأکید می‌کنم که در این سریال کوشیده‌ایم در خدمت موسیقی باشیم که آریا عظیمی نژاد انصافاً برای آن سنگ تمام گذاشت.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها