تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 67857

تلویزیون دو سریال «هاتف»‌ و «عقیق» را برای ایام محرم تدارک دیده است، که برخلاف روال معمول سال‌های گذشته پخش هر دو سریال به نیمه دوم محرم موکول شده است.

به گزارش ایسنا، سریال «عقیق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی بهرنگ توفیقی این روزها در حالی در شهرک غزالی حال تصویربرداری است، که قرار بود از ابتدای محرم به روی آنتن برود.

شبکه سه سیما یک هفته پیش از آغاز ایام محرم خبر از پخش این مجموعه تلویزیونی از ابتدای محرم را اعلام کرده بود و تیزرهای این سریال، در حالی از پخش این سریال خبر می‌داد که با گذشت ۱۰ روز از محرم، عملا عقیق به روی آنتن نرفت.

پیش بینی می‌شود این سریال از هفته آینده به روی آنتن برود.

سریال «عقیق» عاشقانه‌ای است در دل تاریخ که سعید نعمت‌الله آن را در ۱۰ قسمت برای پخش در ماه محرم به نگارش درآورده است. بعد از «پشت بام تهران» و «زیر پای مادر»، «عقیق» سومین همکاری مشترک او با بهرنگ توفیقی به حساب می‌آید.

در خلاصه داستان سریال تاریخی «عقیق» آمده است: به عَجز مهمونم می‌کنی؟ به تسلیم؟ این چه رضاییه که باید از ظهر عاشورا و وَقف عقیق و خون پسرم بگذرم؟ رضای کدوم دیاریه، این رضاییه که تو می‌خوای …

در این سریال بازیگرانی چون شبنم مقدمی، هدایت هاشمی،  نادر فلاح، علیرضا آرا، نسیم ادبی و بهزاد فراهانی ایفای نقش کرده‌اند. علیرضا قربانی نیز با شعری از مسعود کلانتری تیتراژ پایانی این مجموعه تلویزیونی را خواننده است.

عوامل سریال «هاتف» نیز برای ضبط بخش‌های پایانی سریال در کربلا به سر می‌برند. پخش این سریال‌ نیز از همان ابتدا، نیمه‌ دوم محرم اعلام شده بود. «هاتف» قرار است از شبکه اول سیما پخش شود.

بر این اساس تلویزیون در دهه اول محرم به پخش سریال‌های قدیمی مناسبتی اقدام کرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها