تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 146678

سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده به زودی توزیع و عرضه می شود.«خائن‌کشی» در مرحله ساخت دکور و پیش‌تولید قرار دارد.

به گزارش سینماسینما، علی اوجی بازیگر، تهیه کننده و نویسنده که مهمان «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفتگوی تلفنی با منصور ضابطیان اظهار کرد: زمان قبل از کرونا را نمی شود تصور کرد. انگار خیلی زمان می گذرد و مدت ها است که ما اینطور زندگی می کنیم.

وی افزود: این روزها مشغول تهیه فیلم، بازی و کارهای همیشگی اما یک مقدار متفاوت تر هستم. یک فیلم از حمیدرضا آذرنگ به همراه آقای اسکندری تهیه کردم. آقای عبدالله اسکندری پیش از این به کرونا مبتلا شده بود و الان حالشان بهتر است و قرار است اول هفته تست بدهند و امیدواریم که تستشان منفی باشد، برای او آرزوی سلامتی می کنم چون بی تکرار هستند.

اوجی یادآور شد: در یک سریال شبکه خانگی به اسم «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده بازی می کنم که به زودی قرار است پخش شود و امیدوارم مردم دوست داشته باشند.

وی همچنین خبر داد: فیلم آقای کیمیایی را قرار است تهیه کنم که در مرحله پیش تولید و مشغول ساخت دکور هستیم و فکر می کنم خیلی زود نهایتا ۲ هفته دیگر شروع به کار کنیم. اسم فیلم «خائن کشی» و تا حدی متفاوت از کارهای قبلی آقای کیمیایی است.

اوجی یادآور شد: این فیلم در سال ۱۳۳۰ می گذرد و فکر می کنم بعد از «سرب» آقای کیمیایی چنین فیلمی در چنین فضایی نساخته است، کست خیلی متفاوتی دارد و خود ما خیلی این کار را دوست داریم. اکنون دکورسازی بخشی از صحنه های خارجی در حال انجام است و فضای خیابان ها را بازسازی می کنیم. امیرآقایی، پانته آبهرام، مهران مدیری، حمیدآذرنگ و سارا بهرام در این کار هستند و فکر می کنم کار متفاوتی شود.

«پنجشنبه جمعه» به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها