تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 152581

سوم آذرشهرفیلم سینمایی «سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری از ۲۶ اسفندماه در سینماهای «هنروتجربه» اکران می‌شود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری، نویسندگی ایثار ابومحبوب و کامبیز صفاری و تهیه‌کنندگی محسن امیریوسفی از روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه در سینماهای «هنروتجربه» در سطح کشور روی پرده می‌رود.

طرح اصلی فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده است و ماجرای دختر مهاجری است که همسر ایرانی خود را در تصادف اتومبیلی در کشور آلمان از دست داده است. او برای مدیریت میراث خود از همسرش به کشورش (ایران) باز می‌گردد اما….

این فیلم قرار بود نیمه اسفند سال ۹۸ اکران شود که تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا این اکران را یک سال به تاخیر انداخت تا درنهایت اکران آخر سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ سهم این فیلم سینمایی شود.

کامبیز صفاری فعالیت در حوزه سینما را از سال ۱۳۸۰ با همکاری در تولید و تدوین فیلم‌های مستند با بهمن کیارستمی شروع کرد که منجر به ساخت چندین فیلم مستند کوتاه و بلند شد.

در سال ۱۳۹۰ با نگارش و ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی «ترانه» و همچنین کارگردانی مشترک برای ساخت فیلم بلند سینمایی «راز فاهمه» تجربه ورود به سینمای داستانی را به دست آورد.

آروشا بیگی، خسرو پسیانی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، صدف عسگری، رویا جاویدنیا، احسان امانی، حسام نورانی، علی جلالی، یاسر شریف و حمید رضایی از جمله بازیگران «سوم آذرشهر» هستند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: کامبیز صفاری، تهیه‌کننده: محسن امیریوسفی، نویسندگان: ایثار ابومحبوب و کامبیز صفاری، مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، بازیگردان: آتیلا پسیانی، مشاور تدوین: بهمن کیارستمی، مدیر تولید: کتایون ارسنجانی، موسیقی: کریستوف رضایی، صدابردار: بابک اخوان، طراح لباس: رعنا امینی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فوآد چاومه، منشی صحنه: غزل رشیدی، گریم: لیلا ابویسانی، عکاس: سمیه جعفری، طراحی و ترکیب صدا: نعیم مسچیان، جلوه‌های بصری: کیوان صفاری، تصحیح رنگ: فرهاد قدسی و مهشید افضلی، جانشین تولید: ظهیر پیرهادی، سرمایه‌گذاران: امیرحسین نفر (موسسه فرهنگی و هنری دی)، علی حسین سلگی و شرکا، مشاور رسانه‌ای: نغمه دانش آشتیانی.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها