تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 50845

سیروس مقدم (کارگردان علی البدل) در گفت و گو با صبح نو گفت: ایده اولیه متعلق به آقای تنابنده بود که حدود دوسال پیش به تلویزیون ارائه شده بود که به دلیل سختی‌های تولید این مجموعه و همچنین مفاهیم حساس آن که دقت زیادی را برای تولید می‌طلبید، نهایتاً به سال۹۵ رسید. شاید به این دلیل که به هرحال آقایان تنابنده و مهران‌فر در پروژه «ایران برگر» نیز حضور داشته‌اند این شائبه به وجود آید که علی‌البدل از آن فیلم ایده برداری شده است ولی در واقع به هیچ عنوان قصد و هدف این اتفاق نبوده است و ایران‌برگر بیشتر به فضای انتخاباتی و دعواهای حاشیه آن در یک آبادی می‌پردازد؛ ما تلاش کردیم که فضا و قصه‌ای جدید را روایت کنیم و در اواخر سریال ماجراها به قدری پیچیده می‌شود که باعث تفاوت‌های اساسی با ایران برگر می‌شود.

🔺هر پروژه‌ای در زمان شروع، گزینه‌هایی برای نقش‌های مختلف دارد؛ مورد خانم «خیراندیش» ایده اولیه‌ای بود که قرار بود یکی از خان‌ها زن باشد و نقش آن را ایشان بازی کنند که یک رقابتی بین خان مرد و زن ایجاد شود ولی این ایده در همان ابتدای کار لغو شد و علت آن هم این بود که با این انتخاب، بسیاری از موقعیت‌های طنز محدود می‌شد.

🔺نقش دختری که به روستا می‌آید و مردم او را به‌عنوان فرستاده رییس‌جمهور اشتباه می‌گیرند، در ابتدا قرار بود خانم «سحرقریشی» بازی کنند که نهایتاً با مشورت‌هایی که صورت گرفته شد از این انتخاب منصرف شدیم. دوستان معتقد بودند که داستان خاص این سریال به اندازه کافی پتانسیل حاشیه‌سازی و حساسیت را دارد و بهتر است خودمان از حواشی احتمالی بیشتر جلوگیری کنیم و این معذوریت‌ها درباره ایشان از سمت تلویزیون منجر به این اتفاق شد وگرنه بعید می‌دانم چیزی به اسم ممنوع‌التصویر در تلویزیون داشته باشیم.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها