تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۳:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 55912

اکران سینمادر حالی که سینمای ایران در انتظار شروع اکران ویژه ماه مبارک رمضان است٬ همچنان پرفروش‌ترین فیلم این روزها «نهنگ عنبر۲» ساخته سامان مقدم است.

به گزارش سینماسینما، سال گذشته شورای صنفی نمایش طبق روال سال‌های قبل اعلام کرده بود سینماها می‌توانند علاوه بر نمایش فیلم‌هایی که به تازگی به اکران رسیده‌اند، فیلم‌هایی که از ابتدای سال ۹۵ در سینماهای کشور اکران شده‌اند و ۱۰ هفته نمایش آنها به پایان رسیده است ولی پرفروش بوده‌اند بار دیگر به نمایش گذارند. البته این دسته از فیلم‌ها باید بعد از سانس‌های اصلی فیلم‌های روی پرده، نمایش داده شوند. همچنین بلیت سینماها از صبح تا قبل از افطار نیم‌بها و بعد از افطار تا سحر تمام بها فروخته شد.

امسال نیز طبق اعلام شورای صنفی شرایط اکران فیلم‌ها همانند سال گذشته است٬ به این ترتیب که طرح ویژه ماه رمضان امسال از ۱۲ شب تا سحر اجرا خواهد شد و بلیت سینماها در طول این ماه تا ساعت ۱۷ به صورت نیم بها خواهد بود، همچنین بلیت فیلم‌ها از ساعت ۱۷ به بعد هم به صورت تمام بها خواهد بود.

در حالی که سینما در انتظار شروع اکران ماه رمضان است٬ آمار و ارقام فروش فیلم‌های روی پرده حکایت از آن دارد «نهنگ عنبر۲» همچنان پرفروش‌ترین فیلم در حال اکران است.
نهنگ عنبر۲«نهنگ عنبر ۲» به کارگرداتی سامان مقدم در هفته گذشته ۲,۹۹۷,۲۰۸,۰۰۰ تومان فروخت و فروش کلی آن به۵,۶۹۹,۴۵۲,۰۰۰ تومان رسید.

رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی و على قربان‌زاده بازیگران آن هستند و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: این فیلم در مقطع زمانی «نهنگ عنبر» می گذرد و برشی دیگر از زندگی شخصیت‌های اصلی قصه یعنی همان ارژنگ و رویا با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در همان دوران است.

 

گشت ۲ ساعد سهیلی«گشت ۲» هم با فروش هفتگی ۴۵۶,۲۳۳,۰۰۰ تومان و فروش کلی ۱۹,۰۱۹,۰۲۷,۰۰۰ تومان توانسته رتبه دوم فروش را در سینما در میان فیلم‌های در حال اکران به دست آورد.

 

در فیلم سعید سهیلی بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، فاطمه شکری بازی می‌کنند.

خلاصه داستان فیلم به این شرح است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در‌پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند.

برادرم خسرو«برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری در هفته گذشته ۲۲۰,۷۹۵,۰۰۰ تومان و در حال حاضر به مجموع فروش ۳۷۹,۶۷۶,۰۰۰ تومان رسیده است. شهاب حسینی، ناصر هاشمی، هنگامه قاضیانی بازیگران این فیلم هستند و قصه فیلم بیگلری به این شرح است: برادرم خسرو با محوریت قرار دادن شیزوفرنی به عنوان به عنوان یک بیماری روحی، داستان دو برادر را روایت می‌کند که در رابطه خود دچار مشکل شده‌اند.

ویلایی ها«ویلایی‌ها» نخستین ساخته سینمایی منیر قیدی در هفته گذشته ۹۵,۵۶۱,۰۰۰ تومان فروخت و مجموع فروش آن به ۱۸۶,۹۹۳,۰۰۰ تومان رسید.

طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی بازیگران فیلم هستند.

خلاصه داستان آن به این شرح است: در سال های جنگ، خانواده برخی رزمندگان در مجتمع های ویلایی در حوالی خط مقدم ساکن شده اند…

تیک آفتیک آف ساخته احسان عبدی‌پور هم توانسته در هفته گذشته ۹۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان بفروشد و در مجموع به فروش ۸۸۰,۴۲۸,۰۰۰ تومان رسیده است.

مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان، حمزه مقدم بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم نیز به این شرح است: در پایان جشنی شبانه، زندگی چهار دختر و پسر، به سمت غریبی سر کج می‌کند. هیجان. شوخی شوخی و بازی بازی، راه می‌افتند تا از عقده‌های چندساله شان کام بگیرند. شوخی تا سرحد جنون. هر شرطی بجز مرگ.

فیلم‌های «آشوب» با ۸۱,۰۹۹,۰۰۰ تومان؛ «خوب بد جلف» با ۶۷,۵۲۸,۰۰۰ تومان و «ماجرای نیمروز» با ۵۶,۳۱۶,۰۰۰ تومان و «نقطه کور» با ۲۳,۳۴۵,۰۰۰ تومان فروش رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش سینمای ایران را در اختیار دارند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها