تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131649

شرایط و مقررات عمومی بیست و سومین دوره بازار بین المللی فیلم ایران ۲۰۲۰ که از ۲۸ فروردین تا اول اردیبهشت سال ۱۳۹۹ مطابق با ۱۶ تا ۲۰ آوریل سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یکی از بخش‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود، اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، بیست و سومین دوره بازار بین‌المللی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ایران، به عنوان یکی از بخش‌های مهم سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از تاریخ ۲۸ فروردین لغایت اول اردیبهشت ۹۹ مطابق با ۱۶ تا ۲۰ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی در تهران برگزار می‌شود.
شرکت‌هایی که تمایل دارند در بازار حضور پیدا کنند، باید نهایتا تا تاریخ ۱۰ اسفند ۹۸ از طریق پایگاه الکترونیکی www.fajriff.com ثبت نام کنند و ضمن حصول اطمینان از اطلاعات ارائه شده، تمامی مشخصات و مدارک مربوطه را تا قبل از تاریخ ۲۰ اسفند ۹۸ برای انتشار در کتاب راهنما و پایگاه الکترونیکی www.fajriff.com ارسال کنند. همچنین شرکت کنندگانی که مایلند شرکت و محصولاتشان را در کتاب راهنما و پایگاه الکترونیکی www.fajriff.com تبلیغ کنند لازم است که درخواست‌های خود را کتبا ارائه دهند.
برای ثبت نام در بازار فیلم، ارائه مجوز فعالیت شرکت و محصولات مورد نظر الزامی است.
هدف اصلی این بازار فیلم ایجاد محیطی برای معرفی، تبلیغ و توزیع فیلم‌های خانوادگی ایرانی و فیلم‌های خارجی انسان دوستانه و اخلاقی با تاکید بر پرهیز از فیلم‌های غیراخلاقی است.
به علاوه، بازار فیلم ایران نگاهی ویژه به آثاری دارد که گسترش پیام عدالت‌طلبی و دفاع از ستمدیدگان و همینطور با تاکید بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی در دنیایی متعصب و غیر انسانی موثر باشند و در همین راستا، بازار بر فیلم‌هایی از خاورمیانه، آسیای مرکزی، قفقاز و آناتولی و آثاری پیام آور صلح و دوستی در مقام آموزه‌های راستین پیامبران الهی تمرکزی خاص دارد. همچنین این رویداد فضای مناسبی برای آشنایی و تبادل نظر و ایجاد فرصت‌های همکاری میان تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان، غرفه داران و فروشندگان فیلم و برنامه‌های تلویزیونی ایران و کشور‌های خارجی را فراهم می‌کند.
ثبت نام برای شرکت در بازار تنها برای افراد متخصص و حرفه‌ای از جمله تهیه‌کنندگان، توزیع کنندگان، شرکت ها و پخش کنندگان، سرمایه‌گذاران، سینماداران، خریداران، فروشندگان و نماینده‌های شبکه تلویزیونی، سینمای خانگی، فیلم‌های ویدئویی و رسانه‌های جدید است. بدیهی است موسسات و محصولات قابل عرضه آنها بایستی به لحاظ حقوقی دارای مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح باشند.
پخش کنندگان بین المللی که نسبت به اخذ مجوز اقدام کرده باشند، امکان حضور در این رویداد بین المللی را خواهند داشت.
فیلم هایی که با مقررات و قوانین داخلی و حقوق بین‌المللی مغایرت داشته باشد به صورت خودکار از حضور در بازار حذف خواهند شد و همچنین برگزارکننده از نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بدون مجوز خودداری می‌کند. فیلم‌های برگزیده ایرانی نیز در سالن‌های مخصوص با زیرنویس انگلیسی برای شرکت کنندگان بین المللی نمایش داده می‌شوند.
بازار فیلم ایران از تاریخ ۲۸ فرورودین تا اول اردبیهشت ۹۹ در تهران برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید برای طراحی و دکوراسیون غرفه خود یک روز قبل از شروع بازار اقدام کنند. همچنین حضور حداقل یک نماینده شرکت مسلط به زبان انگلیسی در ساعت کاری بازار در غرفه الزامی است.
سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۹۹ به دبیری محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها