تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 100453

نسخه بازسازی‌شده انیمیشن «شیرشاه» توسط کمپانی دیزنی ساخته شده و کارگردانی آن را خالق «کتاب جنگل» بر عهده داشته است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از وِرایِتی، سری دوم انیمیشن سینمایی «شیرشاه» با صدای هنرمندان و خوانندگان معروف هالیوودی روی پرده سینما می‌آید.

تیزر این فیلم به مناسبت «روز شکرگزاری» از سوی کمپانی «دیزنی» پخش شد. این تیزر با تکرار صحنه‌های آغازین نسخه اولیه این فیلم که در سال ۱۹۹۴ خلق شد ترکیب شده بود. در این تریلر صدای شخصیت «موفوسا» که «جیمز ارل جونز» همین نقش را الان و در نسخه اولیه صداپیشگی کرده در صحنه‌ای که دوربین روی حیات وحش آفریقا حرکت می‌کند، می‌گوید: «تا آنجا که نور و روشنی می‌رود، قلمرو پادشاهی ماست.»

علاوه بر جونز، ستارگانی همچون «دانلد گلاوِر» در نقش شخصیت معروف «سیمبا»، «بیانسه» خواننده معروف در نقش «نالا»، «چیوِتِل اجیوفور» در نقش «اِسکار»، «آلفرد وودوارد» در نقش «سارابی، مادر سیمبا»، «جان اولیور» در نقش «زازو»، «جان کانی» در نقش «رَفیکی»، «فلورنس کاسومبا» در نقش «شِنزی»، «اریک آندره» در نقش «عزیزی» و «بیلی آیشنِر» و «سِت روگِن» در نقش «تیمون و پومبا» صداپیشگی کرده‌اند. «جِی‌دی مک‌کرِیری» و «شهادی رایت جوسیف» نیز نقش‌های «سیمبا» و «نالا»ی جوان را ایفا می‌کنند.

«جان فاورو» که در سال ۲۰۱۶ فیلم لایو‌اکشن «کتاب جنگل» را برای کمپانی «دیزنی» کارگردانی کرده بود، اینجا نیز کارگردانی «شاه‌شیر» را برعهده دارد.

این آخرین ساخت مجدد یک فیلم لایو‌اکشن در کمپانی دیزنی است که تا کنون ساخته است. بازسازی فیلم‌های موفقی همچون «دیو و دلبر» در سال گذشته نشان از استقبال خلق سری جدید این فیلم‌ها دارد. نسخه‌های «دامبو»، «علا‌ء‌الدین»، «بانو و ولگرد» و «مولان» از جمله فیلم‌هایی هستند که سری جدیدشان در کمپانی دیزنی در حال ساخت است.

«شاه‌شیر» در تاریخ ۱۹ جولای سال ۲۰۱۹ روانه سالن‌های سینما خواهد شد.

منبع:فارس

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها