تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 62181

صالحی امیری وزیر ارشادوزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روزهای آینده بیانیه‌ی کمیته‌ی تعیین تکلیف فیلم‌های توقیفی منتشر خواهد شد.به گزارش سینماسینما٬ سیدرضا صالحی‌امیری همزمان با روز خبرنگار در خبرگزاری ایسنا حضور یافت و در پاسخ به اینکه براساس زمانی که خودش مشخص کرده بود مهلت دو ماه برای تعیین تکلیف فیلم‌های توقیفی به پایان رسیده است و آیا اطلاعی از نتیجه‌ی بررسی‌ها دارد؟ بیان کرد: سیاست ما این بود که فیلم‌های توقیفی تعیین تکلیف شوند و الان شورا بررسی کرده و تعیین تکلیف شده‌اند. در روزهای آینده خود شورا بیانیه می‌دهد و نتیجه را اعلام می‌کند.

او افزود: من به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قائل به این نیستم که در فرایند تخصصی این کار دخالت کنم، اما به این مسئله که یک پدیده به اسم “فیلم‌های توقیفی” داشته باشیم که همیشه اهرمی برای وزارت ارشاد باشد و به یک مناقشه دائمی تبدیل شود، پایان می‌دهیم.

وزیر ارشاد تاکید کرد: این کار هم به این معنا است که فیلم‌ها پس از بازبینی یا مجوز اکران می‌گیرند یا مجوز نمی‌گیرند، یعنی از این دو حالت خارج نیست. فعلا نکته مهم این است که شورا در روزهای آینده نتیجه‌ی بازبینی و اعمال اصلاحات را با انتشار بیانیه‌ای به اطلاع مردم می‌رساند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها