تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 21664

فرشته طائرپورفرشته طائرپور پس از مدت‌ها سکوت درباره‌ی “شورای سیاستگذاری سینماهای کودک و نوجوان” سرانجام درباره‌ی این شورا،برنامه‌هایش برای اکران و جشنواره‌ی فیلم کودک سخن گفت و به برخی انتقادات هم صریح پاسخ داد.

به گزارش سینماسینما، این تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس که از اسفند ماه سال ۹۳، با حکم ریاست سازمان سینمایی به همراه مهدی ارگانی،مسعود کرامتی،حمید جبلی،دکتر جواد حاتمی،مهدی یزدانی،محسن چینی فروشان،علیرضا تابش و مرضیه برومند به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان منصوب شدند،در این مدت بیش از یک ساله که به عنوان دبیر این شورا فعالیت داشته است، کمتر درباره‌ی برنامه‌هایشان سخن گفته است یا پاسخ نقدی را داده‌ است.

اما سرانجام فرشته طائرپور به دعوت ایسنا در این خبرگزاری حاضر شد و به پرسش‌های مختلفی پاسخ داد؛از انگیزه‌های اصلی تشکیل شورای کودک و نوجوان سخن گفت و در عین حال تاکید کرد که اصلی‌ترین ماموریت شورا در بخش محتوا فیلم‌نامه زودتر از سایر بخش‌ها آغاز شده است.

او همچنین در پاسخ به سکوت این شورا گفت که ترجیح‌مان این بود که گزارش اقدامات انجام شده را در پی طرح‌های کارشناسی بدهیم نه کلی‌گویی‌های تکراری، شعاری داشته باشیم.

در این گفت‌وگوی مشروح که در پی می‌آید، فرشته طائرپور از ماجرای جداسازی سینمای کودک و نوجوان و حاشیه‌های آن سخن گفت و پیش‌بینی کرد اکران سینمای کودک و نوجوان از اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه آغاز شود و تاکید کرد که شورا در زمینه پخش ورود مستقیم نخواهد کرد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری سینمای کودک و نوجوان همچنین تاکید دارد که این شورا اصولا به عبارت “در شرایط حساس کنونی کاری ندارد.”

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها