تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۰:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42909

عادل فردوسی پور ، نودآیدین سیارسریع | بى قانون

متاسفانه اظهارات غیرکارشناسانه و جانبدارانه عادل فردوسی‌پور مبنی بر استعفای مسئولان در اثر حادثه پلاسکو دل مردم مسئول‌دوست کشور را به درد آورد.

ای کاش ایشان هم مانند آن کارشناس دلسوز هواشناسی که در خلال گزارش خطرات برجام را گوشزد می‌کرد، تنها در حیطه تخصص خودشان صحبت می‌کردند و بازیچه اهداف سیاسی قرار نمی‌گرفتند.

(بازیچه اهداف سیاسی قرار نگیر

از تهران)

از مصالح بی‌ملاحظه و بناهای مشکوک تقاضا داریم که مقاومت را از مسئولان در مقابل استعفا بیاموزند و با هر تکانی فرو نریزند و قالب تهی نکنند. واقعا که باعث تاسف است.

(یزدانی از کرج)

شوق خدمت و عشق به مردم باعث می‌شود که لحظه‌ای به استعفا فکر نکنیم. واقعا این عشق یک طرفه که میگن حقیقت داره!

(عباس از وزارت راه، باقر از شهرداری)

از آقای ترامپ بابت اجرای قانون توقف صدور ویزا برای شهروندان ایرانی، عراقی، یمنی، سوری، سودانی، لیبیایی و سومالیایی تشکر می‌کنیم.

همین‌ها بودند که حادثه تلخ یازده سپتامبر را رقم زدند و امنیت را در جهان به مخاطره انداختند.

(شهروند سعودی، مصری، اماراتی و سایر ربایندگان هواپیمای یازده سپتامبر)

مرسی عمو ترامپ! مرسی که نگذاشتی یک مشت خاورمیانه‌ای شپشو کشور ما، گریت اَمِریکا رو میکروبی و آن‌کلین کنن. تنکیو دارِتیم.

(آقا جمال از ال ای)

من به عنوان یک ایرانی جدا به فرمان جدید ترامپ انتقاد دارم. این کارها هیچ فایده‌ای نداره. باید جوری تحریم کرد که اینا نتونن تا سر کوچه‌شون برن ماست بخرن، والا.

(یک امضاکننده نامه به ترامپ)

بازیگرها و آرتیست‌ها تا کی می‌خواهند در رابطه با مدیریت شهری و مسائلی که در آن تخصصی ندارند اظهارنظر کنند؟ چرا این کار را به عهده ما که متخصص این کار هستیم نمی‌گذارند؟

(داداچ از باشگاه، عباس از تشک)

سازمان غذا و دارو اعلام کرده که بعضی متقلبان با رنگ کردن گوشت مرغ از آن به جای گوشت قرمز درفرآورده‌های گوشتی استفاده می‌کنند. امیدواریم روزی برسد که گنجشک را رنگ کردن و جای قناری فروختن هم دیگر یک رویا نباشد. چون ما قناری نداریم یک مقدار سخت‌ مان است.

(عمویی که گنجشکش حرف می‌زند از خانه)

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها