تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 42074

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجرآیدین سیارسریع در تازه ترین نوشته خود در بی قانون مساله بلیت فروشی جشنواره فجر را دست مایه شوخی قرار داده است.

به گزارش سینماسینما، متن او به این شرح است:

بی قانون و خوانندگان
(تماس هر روزه از ساعت هفت الی هفت و سی ثانیه صبح)

– از مسئولان برگزاری جشنواره فیلم فجر تشکر می کنم که امکان خرید اینترنتی بلیت را فراهم کرده اند. در سالهای قبل با هزار سختی و مشقت باید بطور حضوری اقدام به تهیه بلیط می کردیم در حالی که امسال به راحتی سایت فروش بلیت را باز می کنیم و می فهمیم که باید حضوری اقدام به تهیه بلیط نماییم. اینطوری خیلی راحت تر شده. دمتون گرم. (علاقمند به سینما از تهران)

– به نظر من اختلال در سایت بلیط فروشی فجر مشکل فنی نیست، مشکل فرهنگی است. ازدحام بیش از انتظار مخاطبان فیلم فجر از ساعات ابتدایی بلیط فروشی اینترنتی باعث شد که سایت با اختلال مواجه شود. واقعا کی می خواهیم فرهنگ ایستادن در صف و رعایت نوبت را بیاموزیم؟ اه! (مسئول برگزاری جشنواره)

– دونالد ترامپ گفته که خبرنگاران بی ادب ترین افراد جهان هستند. در این راستا جا دارد از سالها سگ و خوک و هرزه خواندن مخالفان خود و توهین جنسیتی به زنان کشورمان و بی شعوری و بی مبالاتی در تمام جنبه های زندگی مان از ملت شریف امریکا عذرخواهی می کنیم. (جمعی از خبرنگاران مقیم امریکا)

– چرا بعضی جریان ها اصرار به سیاسی کردن حادثه پلاسکو دارند؟ علت حادثه روشن است. ساختمان فرسوده تحمل خود را در اثر پایکوبی و بالا و پایین پریدن آقایان دولت یازدهم برای مسائلی چون برجام و خریدن چهار تا ایرباس کهنه و فرسوده از دست داد و فرو ریخت. این دیگر سیاسی کاری ندارد. (حسین کیهانی از منظومه شمسی)

– می خواستم به مسئولان بگم ما دعواهای سیاسی رو دوست داریم. ما وقتی قربانی بی توجهی مسئولان میشیم، آوار می ریزه سرمون، سیل می بردمون، تو جاده سنگ می افته سرمون، گوشی دستمونه و از تلگرام لحظه به لحظه دعوای دولت و شهرداری و … رو چک می کنیم و بی وقفه لذت می بریم. همینطور ادامه بدین. (مردم از ایران)

– ای کاش به جای مهران غفوریان و زیبا بروفه شخصیت های دیگر سینمایی و تلویزیونی از جمله هالک و داداش کایکو در محل حضور پیدا می کردند و لااقل یک دستی از ما می گرفتند. عباس جدیدی و رضازاده که آمدند فقط عکس گرفتند و رفتند. (یک نیروی امدادی از پلاسکو)

– فدراسیون فوتبال عراق گفته که ایرانی ها به خاطر نامعلوم بودن وضعیت سرمربی شان بازی دوستانه با عراق را لغو کرده اند. قبلا هم بازی با مراکش لغو شده بود. مطالبه ی ما به عنوان یک دلواپس از دولت این است که آقای تاج را به عنوان وزیر ارشاد مسئول برگزاری کنسرت ها کنند. ما دیگر هیچ مشکلی نخواهیم نداشت! (لغاو کنسرت از تهران و شهرستان ها)

آیدین سیارسریع

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها