تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11017
عادت نمی کنیمشب گذشته دوشنبه ۱۲ بهمن فرش قرمز «فیلم عادت نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهیمیان با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، پیمان جعفری (تهیه‌کننده فیلم عات نمی‌کنیم) با تقدیر از استقبال مردم برای حضور در کاخ مردمی جشنواره سی و چهارم فیلم فجر ابراز امیدواری کرد؛ این استقبال در زمان اکران فیلم در سینماهای سراسر کشور نیز ادامه داشته باشد.

وی گفت: این اثر جای بحث و گفت و گوی بسیار دارد و امیدواریم حضور مردم در سینما برای دیدن این فیلم همکاران ما را در ادامه این راه تشویق کند.

ابراهیم ابراهیمیان (نویسنده و کارگردان این فیلم) نیز اظهار داشت: عوامل تهیه این فیلم بهترین‌هایی بودند که می‌توانستند برای این اثر در کنار من قرار گیرند و من به احترام در مقابل مردم سر تعظیم فرود می‌آورم.

ابراهیمیان پس از قدردانی از عوامل این فیلم، نمایش امشب را به فاطمه معتمدآریا تقدیم کرد.

محمدرضا فروتن با برشمردن برخی از ویژگی‌های فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» گفت: این فیلم اثری بود که پیش از تهیه فکر بسیاری در خصوص آن انجام شده بود و خوشبختانه در حال و هوای خوبی نیز ساخته شد.

بازیگر این فیلم با ابراز خرسندی از حضور در کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، ایفای نقش در «عادت نمی‌کنیم» را یکی از افتخارات کارنامه هنری خود عنوان کرد.

 

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها