تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۶:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 154826

فیلم سینمایی عروسی مردممجید توکلی کارگردان سینما درباره اکران این فیلم گفت: «عروسی مردم» به این زودی اکران نمی‌شود.

به گزارش سینماسینما، مجید توکلی کارگردان سینما، در خصوص آخرین وضعیت فیلم سینمایی «عروسی مردم» گفت: حقیقت ماجرا این است که انگیزه‌ای برای اکران آنلاین نداریم و به نظرم تا زیرساخت‌های قاچاق فیلم‌ها در اکران آنلاین درست نشود، این مدل اکران بیهوده است.

البته ممکن است برای بعضی فیلم‌ها با توجه به شرایطشان مفید باشد، اما درباره فیلمی مثل «عروسی مردم» که با پول کامل بخش خصوصی ساخته شد و در شرایط عادی می‌تواند فروش معقولی داشته باشد، به صلاح نیست.

کارگردان «متولد ۶۵» در ادامه درباره وضعیت سینما در ادامه دوران کرونا گفت: پیش‌بینی من این است که تا ۱۴۰۱، اکران سینما به طور جدی نخواهیم داشت و با اتفاق‌های غیر قابل پیش‌بینی کرونا و مدیریت یک بام و دوهوای این بیماری، بعید است به این زودی‌ها سینما رونق بگیرد.

«عروسی مردم»، در ادامه فیلم سینمایی «متولد ۶۵» فضایی عاشقانه و سرخوش دارد و به قلم جمیله دارالشفایی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخته شده است. نازنین بیاتی، شکیب شجره، احترام برومند، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد حیدری، سارا محمدی بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم علی اوجی مجری طرح و دانیال زمانی مدیر پروژه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها