تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 8169
پارادایسعلی عطشانی کارگردان و تهیه کننده سینما، فیلم سینمایی «پارادایس» را به دفتر سی و چهامین جشنواره فیلم فجر تحویل داد.

به گزارش سینماسینما، نسخه نهایی فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تحویل دبیرخانه این جشنواره شد.

هرچند عطشانی پیش از این برنامه ای برای حضور این فیلم در جشنواره فجر نداشت، اما در نهایت نسخه ای از فیلم را به دفتر جشنواره ارسال کرد. فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط مهدی علی میرزایی نوشته شده و در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده است.

در این فیلم بازیگرانی چون مهران رجبی، جواد عزتی، محمد علی نجفیان، سامان صفاری، بیتا عطشانی، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس حضور دارند.

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: ۲ طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آن ‌ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می ‌کند. طلبه‌ های جوان ویزایی هم برای او می ‌گیرند و وی را با خود به آلمان می ‌برند و…

عطشانی کارگردان و تهیه کننده سینما با سه اثر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد؛ «پارادایس» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی، «مغز نارنجی» به کارگردانی مهدی خسروی و تهیه کنندگی علی عطشانی و مستند «فرشته ها تنها پرواز می کنند» به کارگردانی محمدحسین سلطانی و تهیه کنندگی علی عطشانی.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها