تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 40632

فیلم فراریسینماسینما، علی پاکزاد – علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم «فراری» معتقد است دیگر مانند سال‌های گذشته کسب سیمزغ هیجان‌زده‌اش نمی‌کند، بلکه اکنون به دنبال این است که ارتباط خوبی با مخاطبانش برقرار کند.

به گزارش سینماسینما، فیلم «فراری» در حال حاضر در مرحله میکس و ساخت موسیقی قرار دارد و قرار است در کنار ۳۲ فیلم دیگر بخش سودای سیمرغ برای به دست آوردن سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره به رقابت بپردازد. فیلمی که به گفته جهانگیر کوثری بهترین فیلم داودنژاد به شمار می‌رود.

علیرضا داوودنژاد کارگردان فیلم «فراری» درباره اهمیت کسب سیمرغ در جشنواره سی و پنچم گفت: «طی سال‌های گذشته جایزه‌های گوناگونی کسب کرده‌ام. قطعا بعد از کسب هر جایزه شور و شعف ویژه‌ای در من به وجود می‌آمد، اما خب امروز شرایط فرق کرده و احساس می کنم تجربه بیشتری را در این زمینه کسب کرده‌ام. دیگر مانند چند سال قبل از کسب جایزه هیجان‌زده نمی‌شوم، اما بی‌تفاوت هم نیستم قطعا برای هر کارگردانی موفقیت و کسب جایزه مهم است.»

او ادامه داد: «از جایی به بعد دیگر فیلمساز به جایزه و کسب آن فکر نمی‌کند. بلکه برای یک کارگردان ارتباط با مخاطب و فیلمی که ارائه می‌دهد مهم است. به شخصه مایلم فیلم مورد قبول، و تاثیرگذاری بسازم. اگر فیلم من را درک کنند  و از آن نکته قابل توجهی را به دست بیاورند برای من کافی است. زحمت زیادی برای ساخت یک فیلم کشیده می‌شود و همین که مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند نکته مثبتی ارزیابی می‌شود. اگر من به چنین بازخوردی داشته باشم خیالم از همه جهات راحت می‌شود.»

کارگردان فیلم «فراری» گفت: «نمی‌توانم قطعی اعلام کنم که فیلم به جشنواره می‌رسد یا خیر. اما مشکلاتی داریم که امیدوارم این مسائل هرچه زودتر بر طرف شود و فیلم برای نمایش در جشنواره آماده شود.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها