تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 118361

علی سرابی کارگردان و بازیگر تئاتر اعلام کرد که احتمال اجرای نمایش «مرد بالشی» در نیمه دوم سال و همچنین کار روی یک نمایشنامه خارجی جدید، از جمله برنامه‌های پیش روی او در سال جاری است.

به گزارش سینماسینما، علی سرابی کارگردان و بازیگر تئاتر که چندی پیش نمایش «مرد بالشی» نوشته مارتین مک دونا را با بازی نوید محمدزاده، بهرام افشاری، حمیدرضا آذرنگ و خودش در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد، درباره اینکه آیا این اثر نمایشی را بار دیگر به صحنه خواهد برد یا نه گفت: به دلیل اینکه بازیگران نمایش متعهد حضور در پروژه‌های دیگری هم بودند، «مرد بالشی» را طی ۱۹ روز به صحنه بردیم که البته به دلیل استقبال مخاطبان روزی ۲ و حتی ۳ اجرا نیز داشتیم. از این رو تمایل دارم بار دیگر این نمایش را اجرا کنم.

وی ادامه داد: احتمال دارد در نیمه دوم سال جاری و در سالنی خصوصی، بار دیگر نمایش «مرد بالشی» را با همان گروه بازیگری روی صحنه ببریم.

سرابی درباره دیگر برنامه‌های خود برای کارگردانی تئاتر در سال جاری، عنوان کرد: در حال خواندن چندین نمایشنامه خارجی هستم. البته یک نمایشنامه انگلیسی جدید را با خود به ایران آورده‌ام که توسط یکی از شاگردانم ترجمه شده است. این نمایش دارای ۴ پرسوناژ است و اثری تمثیلی است که در زمان گذشته روایت می‌شود و اشاراتی اجتماعی دارد.

کارگردان نمایش‌های «خدای کشتار» و «آن سوی آینه» در پایان سخنان خود اظهار کرد: اگر شرایط فراهم شود به فکر اجرای این اثر نمایشی هم هستم.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها