تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۰۳:۱۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90511

بازیگر فیلم سینمایی «نیش»، با اشاره به اینکه متاسفانه برخی بی اخلاقی ها در هنر دیده می شود، گفت: نقش فروشی و پارتی بازی در تمام رشته های هنری وجود دارد.

به گزارش سینماسینما ،غلامحسین لطفی در گفت و گو با  ایسکانیوز در مورد نقش فروشی در سینما گفت: نقش فروشی و پارتی بازی همیشه در سینما وجود داشته است.همانطور که در تمام رشته ها این موضوع به چشم می خورد.

وی افزود: چند سال پیش زمانی که مشغول ایفای نقش در یک سریال بودم از روی دیوار به استخر خالی پرتاب شدم. همین موضوع باعث شد تا از ناحیه پا و کمر دچار آسیب دیدگی شدید شوم.

لطفی با اشاره به ضعیف بودن سریال های تلویزیونی ادامه داد: اصلی ترین دلیل ضعیف بودن سریال ها به خاطر کمبود بودجه است. چند سال پیش طرحی را به تلویزیون دادم که تصویب هم شد اما به من گفتند که خودم باید برای ساخت سریال سرمایه گذار پیدا کنم.نه تجربه و نه سررشته ای در جذب اسپانسر داشتم و دارم ،به همین خاطر بیخیال ساخت سریال شدم.

لطفی عنوان کرد: ۶ سال است که بیکار در خانه نشسته ام و از اندوخته های گذشته که پس انداز کردم خرج می کنم. البته پیشنهاد های برای بازی در نقش های متفاوت می شود ولی یا فیلنامه ضعیف بوده و یا پروژه چنگی به دل نمی زند.

بازیگر فیلم سینمایی نیش تصریح کرد: تنها من نیستم که در این شرایط قراردارم بلکه اغلب بازیگران قدیمی با این مشکل مواجه هستند.جالب تر اینجا است که برای قرارداد دستمزد های ۲۰ سال پیش را به ما پیشنهاد می دهند و به همین خاطر حاضر نیستم به هر قیمتی فیلم بازی کنم.

پیشکسوت سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: سه سال پیش از وزارت ارشاد دکترای بازیگری گرفتم و از زمانی که مدرک به دستم رسید بیکار شدم. هستند کسانی که درحال حاضر در سینما و تلویزیون فعالیت می کنند که دیپلم هم ندارند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها