تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 5747

پدر آن دیگریغلامرضا فرجی سخنگوی شواری صنفی نمایش پیرامون اخبار منتشر شده درباره ی پایان اکران فیلم سینمایی « پدر آن دیگری» و شروع اکران فیلم «‌در مدت معلوم » از اوایل آذر ماه گفت: بر اساس قراردادی که این فیلم با شورای صنفی نمایش به ثبت رسانده است میزان کف فروش تعیین کننده است و طبق آئین نامه این شورا نمی توان تاریخ اکران فیلم بعدی را اعلام کرد.

به گزارش سینماسبنما، مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی حوزه هنری در ادامه افزود: میزان کف فروش  فیلم ها روزهای دوشنبه ی هر هفته در شورا مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیم گیری می شود و تا زمانیکه « پدر آن دیگری » به کف فروش نرسد اکران آن در گروه سینمایی استقلال ادامه خواهد داشت .

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان گفت: قرارداد فیلم « پدر آن دیگری » برای گروه استقلال تاریخ مشخص شده ای ندارد و زمان تعویض آن با فیلم بعدی توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط علی شعبانی مدیر پخش باران فیلم که پخش « پدر آن دیگری » را بر عهده دارد درباره ی فروش این فیلم اعلام کرد : فیلم « پدر آن دیگری » با استقبال خوب تماشاگران ، مخصوصا خانواده ها مواجه شده است و اکران آن همزمان با تهران در چند شهرستان آغاز شده و به زودی در شهرستانهای دیگر نیز روی پرده خواهد رفت . شعبانی در مورد اکران فیلم به زبان آذری گفت : « پدر آن دیگری » به زودی و به دو زبان فارسی و آذری در شهرهای آذری زبان کشور به نمایش در می آید و پیش بینی ما اینست که با استقبال خوبی هم مواجه خواهد شد .

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها