تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 142947

فیلمبرداری فیلم پلیسی «کارتن‌خواب» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی حسین مسافر آستانه در تهران به پایان رسید.

به گزارش سینماسینما توکلی که فیلم سینمایی «عروسی مردم» را آماده اکران دارد، در تجربه‌ای تازه بر خلاف دو فیلم قبلی خود، یک فیلم تلویزیونی پلیسی را کارگردانی کرد.
بر اساس این خبر، این فیلم که به سفارش ناجی‌هنر تولید شد با حضور توماج دانش‌بهزادی، میثاق زارع، مجید رحمتی مقابل دوربین رفت و همزمان تدوین فیلم توسط محسن نجفی مهری آغاز شد. این سومین همکاری جمیله دارالشفایی به عنوان نویسنده بعد از فیلم‌های سینمایی «متولد۶۵» و «عروسی مردم» با توکلی به حساب می‌آید. «کارتن‌خواب» قصه‌ای اجتماعی دارد و داستان یک جا به جایی مالی پیچیده را روایت می‌کند.
« کارتن‌خواب» با گروهی از بازیگران تئاتر از جمله سمیه میری، پیام‌حسین‌ سوری، آذین رئوف، حمیدرضا معدن‌کن، علیرضا حنیفی، مهران نعیمی، امیر تبریزی، مسعود شامی و…مقابل دوربین هادی شلالوند رفت.
از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به پیام‌حسسن سوری ( طراح صحنه)، علیرضا ناصربخت (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، ساناز هاشم‌پور (طراح لباس)، طراح گریم( علی اژدری)جواد نوری (مجری‌طرح)، یاسمن چراغعلی( منشی صحنه)،سمیه میری(عکاس) علیرضا نوین‌نژاد(صدابردار)، مسعود سخاوت‌دوست( آهنگساز) اشاره کرد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها