تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۷:۲۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79303
بابک ابرغانی با اشاره به ویژگی‌های تصویربرداری سریال «۸۷ متر» بیان کرد: کیانوش عیاری کارگردان این مجموعه روی واقع گرایی تاکید زیادی دارد.

به گزارش سینماسینما، بابک ابرغانی فیلمبردار درباره تصویربرداری سریال «۸۷ متر» که این روزها به کارگردانی کیانوش عیاری برای پخش از شبکه یک در حال ساخت است، گفت: آقای عیاری روی رئالیسم تاکید دارد و همه عوامل باید به گونه ای در کنار هم قرار بگیرند تا او بتواند روایت واقع گرای خود را پیش ببرد.

او ادامه داد: عیاری میزانسن و دکوپاژهای خاص خود را دارد و همیشه می گوید که نباید دوربین از زندگی خارج شود. جذابیت کارهایش هم در این است که اگر چه دکوپاژها، میزانسن و نحوه فیلمبرداری در کارهای وی بسیار پیچیده است اما به نظر عموم بسیار ساده می آید.

ابرغانی با بیان اینکه صداقت یکی از اصول کاری عیاری است، عنوان کرد: عیاری صداقت را با زیبایی شناسی برابر می داند و می خواهد مخاطب آنچه را که در تصویر نشان داده می شود، ببیند و دوربین حتی در مسایل تکنیکی هم باید عین چشم مخاطب عمل کند.

او درباره تصویربرداری سریال با یک دوربین توضیح داد: سیستم این کار سینمایی است و ما به شیوه تک دوربین کار می کنیم. دکوپاژهای عیاری برای اینکه سیال باشد طولانی تر است و به اصطلاح کات چندانی ندارد و به همین دلیل با یک دوربین کار می کنیم.

ابرغانی در پایان درباره لوکیشن های این سریال گفت: تغییر لوکیشن زیادی در سریال «۸۷ متر» داریم که شامل منازل شخصیت های مختلف می شود. همچنین صحنه های خیابانی زیادی نیز داشته ایم و چون نقش یکی از بازیگران راننده آژانس است سکانس های زیادی را هم در ماشین تصویربرداری کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها