تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 185487

خرید بلیت فیلم «بچه‌های طوفان» در سامانه‌های فروش آنلاین مهیا و فیلم «فسیل» هم در روزهای اول اکران نوروزی پرفروش شده است.

به گزارش سینماسینما، «بچه‌های طوفان» یکی از فیلم‌های اکران نوروزی ۱۴۰۲ است که با توجه به انتخاب دیرهنگام آن برای نمایش در نوروز، فروش اینترنتی بلیت آن هم دیرتر فراهم شد.

«بچه‌های طوفان» به تهیه‌کنندگی پروانه مرزبان که جایگزین کمدی «ملاقات با جادوگر» در اکران نوروزی شد، به کارگردانی صادق صادق‌ دقیقی حدود سه سال قبل تولید شده و پیش‌تر نام آن «چهل کچل» بود. این فیلم برای گروه سنی کودک و نوجوان است که در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان هم حضور داشته و جایزه گرفته است.

در «بچه‌های طوفان» پژمان بازغی، مریم بوبانی، پرهام دلدار، ونوس حسن‌کانلی، رضا ناجی، سوگل طهماسبی، جواد زیتونی، تیمور عباسی و بازیگران نوجوانی همچون رضا مهاجری، طاها طاهری، حمیدرضا زواری و پونه سورتیچی بازی کرده‌اند.

دیگر فیلم‌های اکران نوروزی امسال «فسیل»، «عروس خیابان فرشته» و «غریب» هستند.

از آغاز اکران این فیلم‌ها تاکنون که روز چهارشنبه بود ‌ولی‌ تاریخ اکران همه آن‌ها در سامانه سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران) ۲۵ اسفند درج شده است، «فسیل» ۵۲۲ میلیون تومان، «غریب» ۹۳ میلیون تومان، «عروس خیابان فرشته» ۲۵ میلیون تومان و «بچه‌های طوفان» که فعلا فقط پنج سالن را در اختیار دارد، ۴۰۰ هزار تومان فروش داشته‌اند.

با شروع اکران این چهار فیلم در سامانه سمفا صفحه فروش سینمای ایران در سال ۱۴۰۲ باز شده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها