تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116950

 فیلم کوتاه «بیرون نرو»(Dont Go Outside)  به کارگردانی قصیده گلمکانی در پاریس  به مرحلهی تدوین رسید.
به گزارش سینماسینما، قصیده گلمکانی، فیلمساز ایرانی، فیلمبرداری تازهترین اثر خود را که اخیراً در پاریس به پایان رسانده بود، به زودی و پس از اتمام جلوههای ویژه، تدوینش را در فرانسه آغاز میکند. این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است، به مسائل روز جامعهی فرانسه میپردازد و همهی دست اندرکارانش به جز بازیگر نقش اصلی (شهره صباغی) فرانسوی هستند. شهره صباغی از بازیگران گروه تئاتر آرین موشکین، کارگردان مشهور فرانسوی و ساکن پاریس است. قصیده گلمکانی علاوه بر کارگردانی فیلم کوتاه «بیرون نرو» یکی از نویسندگان فیلم و طراح صحنه و لباس فیلم نیز هست.

گلمکانی که سیزده سال در فرانسه زندگی کرده و تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در پاریس انجام داده است،  با ساخت هشت فیلم کوتاه در عرض تنها یک سال، از فعالترین فیلمسازان سه سال اخیر سینمای کوتاه ایران است. او که تنها سه سال است به طور جدی به فیلمسازی پرداخته است، در چهاردهمین جشن تصویر سال کشور در سال ۱۳۹۶ به عنوان «پدیدهی سال» شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

قصیده گلمکانی پس از ساخت چندین فیلم کوتاه، مستند و پشت صحنه در ایران، برای اولین بار تصمیم به ساخت فیلمی کوتاه در مورد مسائل روز فرانسه در پاریس گرفته است. عوامل فیلم عبارتند از: بازیگر: شهره صباغی، فیلمنامه: قصیده گلمکانی و شارل گارنیه، مدیر فیلمبرداری: یان دوفاس، صدابردار: لویی سلابیاک، مدیر تولید: آملین راول، گریم: ماریاالخاندرا ولخو، طراح صحنه و لباس: قصیده گلمکانی، مشاور هنری: ماریکریستین فران، دستیار کارگردان: امیر قرقرهچی

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها