تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36219

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» تازه‌ترین ساخته مسعود کیمیایی راوی زندگی نفوذهای اقتصاد ایران است.

به گزارش سینماسینما، این اولین باری است که یک فیلم‌ساز درباره این موضوع فیلمی می‌سازد.
به گزارش سینما سینما، فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی که این روزها مراحل پایانی تدوین خود را پشت سر می‌گذارد، فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پرکرده است.

همچنین این فیلم سینمایی نسخه ویدیویی ۱۲۳ دقیقه‌ای خود را که بهرام دهقان آن را تدوین کرده است و مورد تأیید مسعود کیمیایی بود است را به دبیرخانه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر ارسال کرده و در انتظار تأیید است.

بنا به شنیده‌هایی تدوین فیلم همزمان با فیلم‌برداری آغاز و در مراحل پایانی تدوین، بین کارگردان و تهیه کننده اختلاف افتاده است. فیلم سینمایی«قاتل اهلی» زندگی آدم‌های نفوذی در اقتصاد ایران را روایت می‌کند. آدم‌های که نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا هستند، اما از اختلافات جریان‌های سیاسی و حفره‌های قانون استفاده می‌کنند، نفوذی‌های اقتصادی که سرنوشت کشور و هر دو جریان سیاسی برای آن‌ها مهم نیست، دوره آقازاده‌ها، یقه سفیدها به دوره نفوذی‌ها رسیده است. این اولین باری است که یک فیلم‌ساز درباره این موضوع فیلمی می‌سازد.

فهرست بازیگران «قاتل اهلی» بدین شرح است:

پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پور حسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سینا سهیلی، سعید پیر دوست، هستی محمایی، با هنرمندی پولاد کیمیایی.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها